掃呢頁CODE去手機

2020年4月2日 星期四

【留家抗疫】余香凝搵藝人好友網上jam歌  #余香凝

余香凝除了是發起人外 ,更負責彈結他。
【留家抗疫】余香凝搵藝人好友網上jam歌 余香凝除了是發起人外,更負責彈結他。新冠肺炎疫情持續,不少藝人響應政府呼籲,乖乖留家抗疫。余香凝(Jenni ...




【留家抗疫】余香凝搵藝人好友網上jam歌 

余香凝除了是發起人外 ,更負責彈結他。

新冠肺炎疫情持續,不少藝人響應政府呼籲,乖乖留家抗疫。余香凝(Jennifer),近日率領十二位藝人好友,包括麥子樂(Bryant)、廖子妤(Fish)、徐頴堃(Erica)、岑珈其(Kaki)、林耀聲、蘇宸褕(灰熊)、張文傑(German)、胡子彤、張蔓姿(Gigi)、張蔓莎(Sabrina)、林家熙(Locker)和朱鑑然(Kevin),在家隔空jam歌,更改編熱爆全球的《Baby Shark》為「洗手歌」,呼籲大家做好清潔,注意健康。

發起人Jennifer透露,構思來自社交網站:「見到好多外國人響應呢個活動,所以我就send咗條link去演員朋友group,大家超級踴躍,令我哋好快就湊夠人一齊玩。特別多謝負責剪片嘅張文傑,因為大家身處唔同空間,節奏上好難一致,所以佢都剪咗一晚通宵。希望大家喺屋企悶嘅話,可以好似我哋今次咁,隔空jam吓歌,都幾得意㗎。」

余香凝與12位朋友在網上jam歌。
余香凝與12位朋友在網上jam歌。



鍾意就快D Share啦!