掃呢頁CODE去手機

2020年4月2日 星期四

貼市貼士:【股民熱話】滙豐被煞停派息 或預示更大危機… #滙豐

高息藍籌股突然宣布暫停派息,嚇窒股民!新冠肺炎疫情爆發至今,圍繞全球金融市場的壞消息不斷。企業違約已是等閒,高風險債券、槓桿ETF、房託基金出事,市場 ...




高息藍籌股突然宣布暫停派息,嚇窒股民!


新冠肺炎疫情爆發至今,圍繞全球金融市場的壞消息不斷。企業違約已是等閒,高風險債券、槓桿ETF、房託基金出事,市場反應都不大,倒是周三(1日)傳來英滙豐控股(00005)應英國監管機構要求,暫停發放股息,震驚股民,皆因唔少股民都長坐滙豐收息過活,如今話去年第4季息取消、2020年度的中期息亦會欠奉,之後係點充滿不明朗因素,分分鐘近10厘年股息化為烏有,你話收息族聽到係咪「十級霹靂」?


今次滙豐被煞停派息,說明同樣係收息,將錢放在銀行同將錢買股收息,風險係好唔同,皆因更好的企業,原來可以因應情況話停派息就停派息,唔使太多理由。經過呢次教訓,大概好多股民認識呢個分別,只是代價實在不菲。


周三滙豐股價低位在39.8元,都仲有唔少股民問撈唔撈得貨,又話見40元關幾硬淨咁。筆者的看法是,依家市況咁差,班大戶小戶要沽滙豐,股價低開咗一浸,再沽都要邊托邊沽,免得大冧棚仲傷,所以40元關絕對唔係叫「硬淨」。有追開「股民熱話」專欄的,應該記得喺3月12日,帥哥就話過五大理由滙豐股價等見海嘯價(https://bit.ly/2URCvf1),呢個睇法至今未有改變,股民有及時「安逃生」的,自然慶幸做咗滙豐的「EX-股東」,避過一劫!


如今筆者最擔心的,是滙豐被煞停派息,乃全球銀行業的重大不祥之兆!點解咁講?


全球經濟日差已是事實,歐、美疫情至今尚未受控,全球性的不景氣,最終一旦演變成大蕭條,對銀行業而言必然會是一場大災難!老實講,依家全球央行都在減息量寬放水,歐洲央行和英倫銀行大可加大放水力度,但偏偏要求銀行暫停派息保留現金以增強資本,此舉的一個負面效果,係影響市場對銀行股的信心,股價下跌蒸發資產,為禍可能仲深,但都要咁做,可能係考慮到量寬的空間限制和效應遞減,亦可能係預料到經濟仲有大鑊嘢跟尾,甚而會引發重大系統性風險,故還是促銀行自己暫停派息,直接保留現金應急。


無論點都好,筆者認為,當前宏觀經濟展望滿布陰霾,能見度低,銀行業既是百業之母,必然會首當其衝。更何況這些年,長期量寬所製造的資產泡沫,一旦爆破,對銀行業而言,已不只是經營困難的問題,而是一場生死存亡的淘汰賽。即使政府購買企業債或向企業注資救市,唔可能救到所有業者,最終唔少業主被「叮」走。這個風險,投資者實在不容低估。


派息暫停事少,本金安全事大。股民謹記有備無患,減槓桿、增持現金、分散風險,以平生最高的規格,做好風險管理,全球金融市場更大的超級風暴還在後頭!切莫自欺欺人,以為股價愈低愈溝,可以同佢鬥長命「望鄉」有期,一則閣下的生命無論多長都有盡頭,二則地球上沒有企業可保證會永生...


東網財經專欄作者 帥哥


------
Sakura Japan專營日本房地產,大量日本一手及二手盤源;有移民服務,投資經營簽證,日本租務管理經驗,提供一條龍服務,立即查詢!
電話:6810 2200
WhatsApp聯絡:https://wa.me/85268102200


Sakura Global擁有大量海外一手項目盤源,豐富海外租務管理,移民服務經驗,立即查詢!
電話:5133 0626
WhatsApp聯絡:https://wa.me/85251330626


【仲等咩?】最強炒股神器《東網Money18》APP已全面升級,新增多項新功能,助你投資理財、揀股問股!即刻click入http://on.cc/redirect/money18下載安裝!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!