網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月4日 星期六

【古天樂曾落舖撐|最終難敵疫市】鄧一君年半蝕200萬 連執兩食肆 #古天樂 #鄧一君

【古天樂曾落舖撐|最終難敵疫市】鄧一君年半蝕200萬連執兩食肆4小時前鄧一君05年離開娛圈轉行賣保險,去年2月開車仔麵店做老闆,之後更在尖沙嘴開多一間 ...




  • 【古天樂曾落舖撐|最終難敵疫市】鄧一君年半蝕200萬 連執兩食肆
  • 4小時前




鄧一君05年離開娛圈轉行賣保險,去年2月開車仔麵店做老闆,之後更在尖沙嘴開多一間食肆,可惜難敵疫市,最近連執兩間舖。

去年他先投資50萬在油麻地開設一間只得「立食」及外賣的車仔麵店,古天樂跟他識於微時,特別落舖撐場。但開張半年後,轉咗名兼改為外賣飯盒。

不過,同期鄧一君卻掟150萬,在尖沙嘴開另一間食店,有40個座位,月租13萬,更有規模,圈中人包括王賢誌、小儀等都有慕名幫襯。

可惜近月生意插水式大跌,早前已結束了油麻地店,近日他決定壯士斷臂,執埋尖沙嘴店。

雖然交了昂貴學課,但鄧一君未被打沉,強調自己仍然有一團火,會靜待機會,希望將來再開食肆。

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!