網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月4日 星期六

吳家樂:吳家樂謙稱身形略瘦 放飯都爭取時間操肌 #吳家樂

為以最佳狀況演出,相當落力!藝人吳家樂落力演出無綫熱播劇《機場特警》,他與一眾男拍檔戲裏戲外都講究團隊精神:「今次實景拍攝,好多時候我哋都一齊到拍攝現 ...




為以最佳狀況演出,相當落力!


藝人吳家樂落力演出無綫熱播劇《機場特警》,他與一眾男拍檔戲裏戲外都講究團隊精神:「今次實景拍攝,好多時候我哋都一齊到拍攝現場,等入機場禁區開工,每人換戲服、『上裝備』都要半個鐘,大家齊上齊落。好記得拍受訓戲時大家都好努力,放飯都爭取時間齊齊操肌。」


吳家樂自謙拍攝期間自己身形略瘦,不及拍檔如楊明及張振朗等魁梧:「不過今次我扮演神槍手,佢哋話唔係個個特警都咁大隻。嚟緊會交代我嘅悲慘遭遇,點解有抑鬱。劇組特登搵咗個淨係識講英語對白嘅小演員扮演我囡囡,呢段父女情我覺得都有追看性嘅。小演員拍完套戲就移咗民,我都有掛住佢,希望有緣再聚啦。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!