網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月4日 星期六

鄧一君:兩舖先後結業!鄧一君慘蝕2百萬:學到嘢 #鄧一君

鄧一君一年幾開咗兩間舖,但最後都要執。由演員轉做投資分析顧問多年的鄧一君,去年2月投資6位數字於油麻地開設車仔麵店,不足3個月生意即擴充,「加碼」投資 ...




鄧一君一年幾開咗兩間舖,但最後都要執。


由演員轉做投資分析顧問多年的鄧一君,去年2月投資6位數字於油麻地開設車仔麵店,不足3個月生意即擴充,「加碼」投資至150萬,於尖沙咀、以月租十多萬開設分店,雄心壯志在飲食界大展拳腳。


可惜,短短一年多時間,食店生意轉差,油麻地去年7月結業,而近日,連尖沙咀店舖都因新冠肺炎疫情影響,結業收場,損手2百萬元,心血付諸流水!不過,一向樂觀的一君,依然正面思維,指做生意未必一定「錢」字行先,攞經驗同埋食客的讚賞都很重要,這段日子都「學到嘢」。


最近他獲好友古天樂邀請,拍攝電影版《尋秦記》,他直言已有一段時間沒有演出,心情難免緊張,幸最終都能夠Pass過關。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!