網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月4日 星期六

【商台DJ梁子友人確診】細So爭取在家錄音變死罪 杜汶澤幫拖爆粗鬧腰斬最後節目 #徐熙娣 #杜汶澤 #細S #細So #蘇耀宗

【商台DJ梁子友人確診】細So爭取在家錄音變死罪杜汶澤幫拖爆粗鬧腰斬最後節目42分鐘前昨日為商台效力20年的DJ細So(蘇耀宗)被炒,事出突然,原定他 ...




  • 【商台DJ梁子友人確診】細So爭取在家錄音變死罪 杜汶澤幫拖爆粗鬧腰斬最後節目
  • 42分鐘前




昨日為商台效力20年的DJ細So(蘇耀宗)被炒,事出突然,原定他昨晚最後一集節目《生活日常》也被腰斬,未能跟聽眾道別!

細So老婆為夫心痛,在ig留言:「半世人,只係打過一份工,捱生捱死二十年,到最後,一句再見都唔畀講,真係咁驚?」

細so坦言本想在商台終老,畢竟他一生人才只有這份工。他亦拍片「報平安」:「雖然冇得喺《生活日常》同大家見面,同埋聽到我把聲,但係我哋可以係日常生活度見面,Nothing's gonna change my world(沒任何事會改變我的世界) ,多謝你哋,Good Night!」

據悉他為防疫問題而頂撞上司出事,全因商台叱咤903DJ梁子(本名:梁子健),身邊一位空中少爺好友確診,梁子接受家居隔離前,仍有返商台工作,商台事後漏夜全面消毒大清潔。

由於大家用同一個咪,又在密封的細小空間工作,之後如常開咪的鄭裕玲、阮兆祥等做足防疫措施,林海峰更在咪前加設防疫隔毒膠板。 細So向商台爭取,希望可重回疫症初期DJ在家主持節目的做法,減少員工之間的接觸。有指他跟商台行政總裁陳靜嫻當面對質,加上之前因減薪問題,雙方有嫌隙,結果埋下禍根。

有商台中人表示,細So希望在家工作保障員工健康,但陳靜嫻就認為DJ們在家工作效率低,強硬要求員工繼續返商台做節目。

月前商台叱咤903總監林若寧離職之後,陳靜嫻直接管理二台,內部「準則」愈見收緊,如《願榮光歸香港》上不到榜,因而不入選「我最喜愛歌曲」的票選環節,免商台要「有手尾」。 細So慘被裁走,不少商台同事都感不捨,森美亦主動為他求情。

而曾在商台主持節目的杜汶澤,昨日在facebook留言撐他:「支持你,細So!出面大把世界!」凌晨一點,杜汶澤再爆粗鬧陳靜嫻:「條氣唔順,X多句至瞓!Rita你自己on X得咖!經濟唔好炒人,有乜理由連人哋最後一日節目都唔畀做呀?你幾多歲至學識講大話呀?唔畀人返去開咪你唔係驚人哋爆X你呀嘛?人哋真係要咁做,唔識自己出post咩?我就放長雙眼睇吓你呢鑊過唔X過到骨!」 ----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!