掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

【40元入滙控】一時衝動 Bob做「血肉長城」:佢都幫過我 依家支持吓佢 #Bob #林盛斌

【40元入滙控】一時衝動Bob做「血肉長城」:佢都幫過我依家支持吓佢5小時前滙控(005)早前宣布暫停派發股息,股價當日起計跌逾一成,有人唔再「戀慕」 ...




  • 【40元入滙控】一時衝動 Bob做「血肉長城」:佢都幫過我 依家支持吓佢
  • 5小時前




滙控(005)早前宣布暫停派發股息,股價當日起計跌逾一成,有人唔再「戀慕」呢隻大藍籌,但亦有「鐵粉」如藝人阿Bob(李盛斌)愛到底,趁低繼續撈滙控,以40元買入1200股,築「血肉長城」擁員之一。他在社交平台發文,笑指自己是一時衝動。「其實不嬲我都係一個好謹慎嘅人,點解刃日咁衝動呢……而家可以點做?在線等!」

事後問番點解有呢個衝動,有冇後悔,阿Bob就話:「自己好多年前買過5號仔,都賺咗少少錢,之後要錢換樓就放晒,所以佢都幫過我手嘅!最近見佢係咁跌,我就同自己講話如果到40蚊就入少少,支持吓佢啦,就係咁囉!」共富貴共患難,果然係忠粉。

Bob續說:「而家唯有坐下先,等佢之後慢慢升返上去可以打個和,或者再升高少少可以賺返餐宵夜已經心滿意足㗎嘞!其實我最希望個疫情可以快啲過去,所有嘢回復返正常,然後滙豐搵我做佢哋代言人拍廣告,咁佢哋個業績同股價就會升返㗎啦,哈哈!」原來放長線,釣大魚。咁滙豐唔好忘記呢個患難忠粉。

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!