掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

崔碧珈除罩Set頭大啖食 「放疫監」再犯險 #崔碧珈

崔碧珈
崔碧珈除罩Set頭大啖食「放疫監」再犯險上月由美國返港的藝人崔碧珈昨日完成14日隔離「重見天日」,她無懼再次踏足高危地方,心急到髮型屋整頭扮靚,期間又 ...




崔碧珈除罩Set頭大啖食 「放疫監」再犯險

上月由美國返港的藝人崔碧珈昨日完成14日隔離「重見天日」,她無懼再次踏足高危地方,心急到髮型屋整頭扮靚,期間又除低口罩大快朵頤,「放疫監」後大解放。

崔碧珈(Anita)上月20日從美國返港後立即搬往酒店進行14天強制家居隔離,昨日終於期滿出關。「放監」的她返家換衫後即往超市買沙律、魚生及消毒搓手液等,之後心急前往髮型屋。雖然髮型屋屬高風險地方,但Anita基於工作需要,為稍後拍攝的廣告剪髮及染髮,而她更沒聽從醫生呼籲,在髮型屋除下口罩邊整頭邊進食。

昨午約2時,Anita離開位於尖沙咀的酒店,心情十分興奮,她說:「終於可以見到個天!之後會乖乖留喺屋企,隔3、4日先出去掃貨,或者去樓下公園行吓都好。」講到隔離的感受,她稱比想像中易過:「但最後幾日嘅動力係細咗,一個人困得耐會有少少情緒低落。(期間有冇異性慰問你? )冇,同性、異性都冇。」她指隔離期間曾想過自己會中招:「有日量體溫有36.9度,再高少少就係發燒,如果真係有事,會遺憾好多嘢未做,主要係工作、電影上。(有冇交帶定身後事?)冇,因為好早交帶咗,好早買晒保險同人壽。」

崔碧珈完成14天隔離,即刻去髮型屋扮靚整頭。
  • 崔碧珈完成14天隔離,即刻去髮型屋扮靚整頭。
去到超市,崔碧珈主攻健康蔬果。

  • 去到超市,崔碧珈主攻健康蔬果。
戴上口罩的崔碧珈,步出酒店。

  • 戴上口罩的崔碧珈,步出酒店。

稍後再赴美 阿媽擔心

Anita透露出關後會跟媽咪食飯,又指要繼續操弗身形:「接咗個健康廣告,本來係隔離期間拍,依家延遲咗,所以仲要努力Keep。」至於歐美的工作,她表示首部監製的電影《Nausica》剛趕及報名康城影展,她稍後將要回洛杉磯拍戲:「套戲5月1號開機,但我返去美國又要隔離14日,未必夾到,導演話最多延期兩星期,成個製作團隊已經喺嗰邊,得我未到。(最後可能飛起你?)有可能,但我唔會放棄機會,會過去。」

提到當地疫情嚴峻,再去會否擔心?她說:「劇組會安排間屋畀我,會點對點車我去拍攝現場,仲會安排所有必需品,我會要求工作人員拍攝時戴口罩,會準備定口罩畀佢哋,拍晒就即刻飛返香港。其實最驚係坐飛機,見到依家啲人嘅防護裝備都好多。(冒生命危險去開工?)香港好多電視台啲人都繼續開工,要發生就會發生,最緊要係做好防疫措施,唔可以無了期咁唔做嘢。」她坦言媽咪雖然不想她這段時期再飛美國,但不會阻止她。




鍾意就快D Share啦!