掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

出關回家剪手帶 崔碧珈為媽咪整愛心炒蛋 #崔碧珈

崔碧珈一返屋企就做乖乖女為母親下廚。
出關回家剪手帶崔碧珈為媽咪整愛心炒蛋崔碧珈一返屋企就做乖乖女為母親下廚。崔碧珈上月20日從美國洛杉磯返港後,即入住酒店進行14天檢疫隔離,昨日期滿出關 ...




出關回家剪手帶 崔碧珈為媽咪整愛心炒蛋

崔碧珈一返屋企就做乖乖女為母親下廚。

崔碧珈上月20日從美國洛杉磯返港後,即入住酒店進行14天檢疫隔離,昨日期滿出關的她今午在ig發文,分享終於回家情況,留言:「Good afternoon Hong Kong!Finally I am home after the quarantine life at the hotel。祝大家週(周)六快樂 琴日終於完成14日家居強制隔離 暫時身體係健康,好開心終於可以返屋企了 呢段日子有勞酒店同事每日為我量度體溫 非常貼心,上上落落幫我傳遞東西 再加上,一路上網同你哋傾吓計(偈) 令我覺得呢兩個禮拜唔難過 有互相支持,互愛嘅感覺 另外亦辛苦媽咪每日都要送飯餸過嚟比(畀)我

「今日瞓醒到我煮嘢食了 因為媽咪係素食者 所以決定整又好食又容易嘅餸 就係『愛心炒蛋』哈哈 雖然我依家返咗屋企,手帶已經剪斷了 但不必要嘅出外都係會盡量避免 呢段時間留在家中係為己為人、自律嘅行為 所以嚟緊嘅日子可能都會多係(喺)屋企自我訓練 同大家互動下,互相勉勵 呢個時候好講大家嘅意志,同埋要團結起來 同心協力,一齊抗疫! #遇到任何事 #最重要保持正面態度 #其實我唔係好識煮嘢食㗎」。

崔碧珈除分享捧住碗蛋同媽咪合照,還有剪斷了的手帶,及強制檢疫期結束短訊。



隨後,崔碧珈貼上昨日出關後第一時間去髮型屋理髮後照片,留言:「一出關就去咗髮型屋染髮剪髮 準備為下星期拍廣告作準備 入髮型屋之前每個人都要量體溫、洗手 然後入房間前再係空氣噴消毒噴霧 咁就可以安心除口罩扮靚喇」。




鍾意就快D Share啦!