掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

許瑋甯:婚戒在手世界我有!許瑋甯自爆戀父情結 #許瑋甯

耶~~使唔使咁甜~台灣女星許瑋甯2017年認戀星二代男模、攝影師劉又年,2018年又傳出秘嫁男友,更被直擊無名指帶有「婚戒」,雖然許瑋甯當時否認,不過 ...




耶~~使唔使咁甜~


台灣女星許瑋甯2017年認戀星二代男模、攝影師劉又年,2018年又傳出秘嫁男友,更被直擊無名指帶有「婚戒」,雖然許瑋甯當時否認,不過一提起男友,佢又開籠雀咁講唔停,有咩戀愛甜蜜史都爆晒出嚟,粉紅泡泡唧滿成個Mon~


好似近日許瑋甯就自爆某日發現屋企啲枱角全部被劉又年黐起晒,問男友先知道佢發現自己常常撞到枱角而受傷,所以先咁做,冧到許瑋甯忍唔住晒命:「包起桌角反倒像是保護嬰兒,他說平常他在的話可以幫忙處理傷口,但要是有一天他外出工作,我要是傷得很嚴重,他會很擔心。」


談到現實中對婚姻的看法?許瑋甯又話從小由外公外婆湊大,兒時因調皮被外婆罰跪,外公都會要佢即刻起身,擔心佢跪瘀對腳,而劉又年嘅貼心舉動就被許瑋甯稱讚似足當年外公嘅貼心:「這樣說好像有點戀父情結!」嗱,你自己講咋!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!