掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

DC(漫畫):少年「閃電俠」童星突然離世 終年16歲

Logan(右一)離世,《閃電俠》拍檔Grant(左一)上載合照悼念。曾於DC超級英雄電視劇《閃電俠》(TheFlash)飾演少年版「閃電俠」的男童星 ...




Logan(右一)離世,《閃電俠》拍檔Grant(左一)上載合照悼念。


曾於DC超級英雄電視劇《閃電俠》(The Flash)飾演少年版「閃電俠」的男童星Logan Williams,由母親向傳媒公布死訊,但未有公開死因,他英年早逝只有16歲。其母親表示因為防疫隔離,她甚至無法獲親友親身安慰,令人心傷。


飾演成年版「閃電俠」的男星Grant Gustin,於社交網站Instagram上載片場與Logan的合照,表示:「啱啱聽到Logan Williams離世嘅悲傷消息,呢張相係我哋喺2014年拍《閃電俠》第一集時所拍。我唔止好欣賞Logan嘅才華,仲好欣賞佢嘅工作態度。我向佢家人喺呢個艱難時刻,送上慰問同祈禱。請大家為Logan同佢家人祈禱,呢個係對所有人一個奇怪同考驗性嘅時刻。為大家送上愛。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!