掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

崔碧珈:放疫監再犯險!崔碧珈除罩Set頭大啖食 #崔碧珈

崔碧珈隔離完冇事出關。上月中由美返港的藝人崔碧珈(Anita)終於隔離期滿可搬離酒店,她先返家放下行李,之後換上低胸衫,到超市購買食物及防疫用品。她在 ...




崔碧珈隔離完冇事出關。


上月中由美返港的藝人崔碧珈(Anita)終於隔離期滿可搬離酒店,她先返家放下行李,之後換上低胸衫,到超市購買食物及防疫用品。


她在超市買完嘢之後,到屬高風險地方的髮型屋,但Anita基於工作需要,為稍後拍攝的廣告剪髮及染髮,而她更沒聽從醫生呼籲,在髮型屋除下口罩邊整頭邊進食。


她受訪時表示隔離期間,一度擔心感染新冠肺炎:「每日有人幫我量體溫,有日36.9度,再高少少就係發燒。我心諗如果自己有事,至少家人冇事。(如果有事,會唔會有咩遺憾?)有太多嘢未做,主要係工作上、電影上,所以我之後九成會返美國拍戲,雖然媽咪唔係咁想,但佢唔會阻止我。(你有冇交帶身後事?)我又冇,因為我好早交帶咗,買晒保險同人壽,畀個保障家人。」


講到隔離生活,Anita認為人皆有惰性,所以每日也會為自己定下目標,包括練琴及做運動:「我每日都會聽美國電台,因為之後會去美國拍戲,所以想適應美國口音嘅環境。(經過兩周隔離及操練,身形有冇變化?)我覺得自己瘦咗同多咗腹肌。」隔離時她最感謝媽咪每日為她做飯送飯到酒店,母女每天都傾四小時電話,問到母女感情是否有所增進?她說:「我哋感情向來好好,所以盡咗,冇得再好。」


髮型:Bowie Lo
@AdmiX Hairstyling

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!