掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

伍允龍:滯留美國母遇排華 伍允龍真槍傍身 #伍允龍

有條炮好似安心啲!藝人伍允龍(Philip)去年工作相當忙碌,拍完劇再到內地為網絡電影任武術導演,今年一月放假即到美國芝加哥陪屋企人以及跟母親慶祝生日 ...




有條炮好似安心啲!


藝人伍允龍(Philip)去年工作相當忙碌,拍完劇再到內地為網絡電影任武術導演,今年一月放假即到美國芝加哥陪屋企人以及跟母親慶祝生日,相當孝順!不過,估不到原本兩個多星期的假期,因新冠肺炎疫情,令他原本接了的大型廣告活動以及一些工作都要取消及延期,假期延長至今:「原本二月要返嚟開工,但礙於依家嘅情況都要改期。」


崔碧珈早前從美國回港,指當地排華情況嚴重,伍允龍則指自己沒有親身遇到,不過,他的母親就試過去郵局戴口罩而遭到一些不友善眼光,令到伍允龍相當嬲,更在社交網上留言鬧爆:「戴口罩防疫係應該要做,同埋,我覺得大家都唔應該去搶物資。」談到美國有些華人會買槍械傍身,Philip指屋企本身都有多支真槍,全因父親一向都喜歡槍,只是作收藏之用:「我爸爸不嬲都鍾意槍,所以屋企有幾把,佢仲認識一個射擊教練,安志杰嚟芝加哥都會約我爸爸同師傅一齊去燒槍。」


Philip與爸爸在芝加哥有開設武館,但因為疫情關係,已封館一段時間:「我哋有六十幾個學生,唔想佢哋有危險,所以我哋好早已經閂咗門。」Philip指現於家中會不停練武及度一些新招式,希望可以用於將來的新作品之上。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!