掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

陳煒:陳煒廚神上身煮兩味 何倍倩讚超好味 #何倍倩 #陳煒

何倍倩試完陳煒手勢大讚超好味。名媛何倍倩(Anina)邀時裝設計師何國鉦,合力推驗證區塊鏈技術,搵到藝人陳煒挑戰用經驗證的材料炮製安全美食,陳煒入到廚 ...




何倍倩試完陳煒手勢大讚超好味。


名媛何倍倩(Anina)邀時裝設計師何國鉦,合力推驗證區塊鏈技術,搵到藝人陳煒挑戰用經驗證的材料炮製安全美食,陳煒入到廚房即廚神上身,三兩下手勢便煮出越、泰菜式及抗疫湯水,同時成功證明自己將會是睇得又煮得的好老婆。


陳煒出名入得廚房出得廳堂,對廚藝甚有研究,她說:「煮餸其實萬變不離其中,每道餸少少變化就唔同,依家工作咁辛苦,疫情下好需要飲多啲湯水,令免疫力強啲先可以打仗。(最強邊樣?)湯水,有啲滋潤,有啲增強免疫力,有時加啲中藥、加蔬果,好多變化,最近鍾意煲魚湯,因為豬肉貴,又多啲蛋白質。(男友鍾意飲?)煲乜佢都飲。」經常帶湯開工的她,笑言常會萬歲湯水:「都會煲埋畀同事,煲一大煲唔好嘥呀!(萬歲湯水?)拍戲辛苦虛火盛,成日夜晚開工,有時煲吓糖水添!」


Anina即場試食陳煒的手勢,大讚超好味:「佢今次煮嘅越式紫米卷、焗咖喱魚旦春卷、抗疫中湯和黨蔘茶,菜式簡單唔複雜。好似魚旦,有啲家長可能會擔心,魚旦唔知乜嘢成分,唔畀小朋友食,我哋查到啲魚旦得到WWF認證,冇用瀕臨絕種嘅魚,比例上高濃度魚肉,鈣質仲高。」


她留意到近日好多人心態轉變,她說:「我一路做緊追溯產品嘅安全性、源頭及可持續性,發覺今年啲人有啲改變,以前佢哋想知多啲產品嘅嘢,依家主要想知道產品有冇菌,成為重點。我哋仲可以幫啲餐廳認証埋佢哋嘅清潔狀況,幾耐做一次殺菌消毒,甚至乎,清潔姐姐清理洗手間的次數都可以一嘟就知道,我覺得繼續做落去,遲啲就變咗一個好乾淨嘅香港。」


場地:Boffi De Padova and Gaggenau Culinary Studio @ K1 Island South Galleria

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!