網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月25日 星期六

羅志祥:被寸拎唔到分手費 周揚青暗示仲有嘢揸手 #周揚青 #羅志祥

重點係…周揚青話依家仲未算係真正毀掉緊羅志祥…台灣舞王羅志祥被前女友周揚青踢爆長期偷食愛玩「多人運動」,形象插水式下滑,再被爆情慾知訊主動出錢撩索女歐 ...




重點係…周揚青話依家仲未算係真正毀掉緊羅志祥…


台灣舞王羅志祥被前女友周揚青踢爆長期偷食愛玩「多人運動」,形象插水式下滑,再被爆情慾知訊主動出錢撩索女歐遊,真係睇到大家成地花生。估唔到今日再有新進展,唔少網友攻陷周揚青小號,雖然大部分網友都戥佢唔抵浪漫9年青春,不過今日竟有多口網留言寸佢傾唔掂分手費,所以要「毀掉羅志祥」!


擁烈女性格嘅周揚青,喺小號公開回應網民「指控」:「你知道為甚麼我這麼有底氣嗎?因為一我不要錢、二我沒所謂我以後的名,我甚麼都不怕甚麼都不好才敢這樣,別拿你齷齪的思想去揣測別人,不是所有人都像你那麼功利!」


之後又有網友寸佢得不到就要將對方毀掉,點知就辣㷫周揚青,佢親回:「我如果想要毀掉他,絕不是只到今天這一步!」早前就有傳佢擁有小豬唔見得光嘅相同片,依家又似暗示自己仲有嘢揸手!之後佢喪插小豬人品:「他如果只是單純的劈腿分手,我都絕不會寫這篇文章,我說最後一遍 ,我會以這樣的方式,是因為他行為品質敗壞、道德淪喪,並且絕無改過的可能,所以不願再讓其他女生受傷!」


周揚青續指:「如果他追我的時候,我去網上查他的事情能看到他這些行為,我絕不會和他在一起,但可惜那時候沒有一個被傷害過的女生站出來過...所以我現在要做那個人!」透露自己選擇「毀滅式」揭小豬底牌嘅原因。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!