網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月25日 星期六

三上悠亞:留家抗疫做宅女 三上悠亞做乜事畀人斬? #三上悠亞

因疫情冇工開,三上悠亞同混血女模藤田Nicole齊齊做宅女打機。疫情令日本AV界幾乎陷入停工狀態,亞洲人氣AV天后三上悠亞,雖然在疫境下仍有新作面世, ...




因疫情冇工開,三上悠亞同混血女模藤田Nicole齊齊做宅女打機。


疫情令日本AV界幾乎陷入停工狀態,亞洲人氣AV天后三上悠亞,雖然在疫境下仍有新作面世,但暫時亦不用開工的她,留家做宅女,沉迷玩大熱電玩遊戲《集合動物森友會》。


日前,三上在Twitter上載截圖,自爆在遊戲中被混血女模藤田Nicole 拿着斧頭狂斬兼「拆屋」。有網民更搞笑追問兩人有什麼深仇大恨,其實三上曾經與Nicole一同做網上直播,私底下亦老友鬼鬼。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!