網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月12日 星期日

許冠傑:全副武裝上陣!許冠傑孖三助手用膳免犯禁 #許冠傑

唔可以多過4人~歌神許冠傑(Sam)今日下午5時將於尖沙咀某商場,破天荒首度舉行全球網上演唱會《2020許冠傑同舟共濟OnlineConcert》,約 ...




唔可以多過4人~


歌神許冠傑(Sam)今日下午5時將於尖沙咀某商場,破天荒首度舉行全球網上演唱會《2020許冠傑同舟共濟Online Concert》,約下午12時,現場已有20多名記者、多名Fans在場等候歌神來臨。


未幾,約半小時後,身穿休閒服、Full Gear防疫裝上陣的Sam,戴齊Cap帽、黑超、粉紅色口罩,由4名保安、3名助手陪同之下現身,保安見到大批傳媒都有叫「讓開」,而Sam未有應記者要求停低影相及做訪問,邊行邊揮手打招呼、又舉V,非常親民!


受限聚令管制,見Sam只跟3位助手入餐廳包廂用膳,4名保安則行出餐廳門外守候。Sam大仔許懷欣稍後亦有份演出,他約於1時到達,雙手合十快步行入餐廳,未有發言。


Sam約一個半小時後離開餐廳去綵排,依舊由多名保安及助手護送。心情大好的他,一路行一路舉手指公又揮手,問到有何打氣說話跟香港人講?他大開金口送八字真言:「同舟共濟、開開心心!」問到可會期待演唱會?他興奮再舉手指公!至於會同大仔許懷欣合唱咩歌?他再說:「《Just a little》。(得一首?)仲有《半斤八兩》。(反應好會Encore?)預定唱一個鐘頭。」全程還有多名Fans跟隨,直至Sam坐上7人座駕,他仍隔住玻璃揮手講Bye Bye,座駕隨即直駛直播場地。


演唱會製作總監蕭潮順隨後到達,他透露演唱會歷時55至60分鐘,並笑言歌神「開倉」,歌曲數目由12首加碼至20首,會有個點歌環節,Sam一支結就唱到。問到之前失業的演唱會幕後功臣有參與?他說:「有1、2個由之前合作到依家。全部工作人員加埋有8至10個,到時大家會保持距離,睇到個畫面都會闊,冇可能有人掂到佢。」


問Sam有何防疫措施?蕭潮順說:「留番畀許太搞,佢都會嚟,Sam全日都會戴口罩,淨係唱歌嗰陣會除。」提到Sam過往開騷作風,都會走到觀眾席送肉嘴,蕭潮順笑指咀嘴留待真正開騷先,而原定於7月開騷已取消。


講到是次全球直播,蕭潮順謂下了不少功夫,希望網上平台能負荷瀏覽流量。問重播只限24小時?他指是Sam的意思:「佢從來開騷都唔出DVD,係佢嘅風格,佢亦尊重佢嘅偶像貓王,都係唔出錄影帶,24小時係就番全球嘅時差,係足夠嘅時間,唔會Miss到。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!