網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月12日 星期日

呂慧儀:向娛樂新聞台主播發火?呂慧儀咁樣講... #呂慧儀

究竟件事係點?無綫藝人呂慧儀(長腳蟹)被指向娛樂新聞台主播周佩婷(Angel)發晦氣一事,今日長腳蟹為《愛.回家之開心速遞》於電視城開工,對這個報道她 ...




究竟件事係點?


無綫藝人呂慧儀(長腳蟹)被指向娛樂新聞台主播周佩婷(Angel)發晦氣一事,今日長腳蟹為《愛.回家之開心速遞》於電視城開工,對這個報道她連忙否認,並稱不存在這件事:「我冇㷫,根本唔存在,尋日佢入嚟我哋正放飯,自己公司嚟採訪當然歡迎,互相幫忙宣傳嘛!」由於有指主播向阿蟹問:「你今日有乜嘢講?」阿蟹稱:「佢係有咁問,而我都有諗,我話不如講劇情,仲傾得好開心,之後佢收電話話要上公司做啲嘢,導演就留低繼續拍,(你冇笑住同人講?)我好難唔係笑住講喎,(知佢被鬧?)唔知,過往探班啲主播我都認得,呢個就少見,可能呢排小新聞,今日丹爺(劉丹)見我都問我你發火就係咁咋!仲話丹爺、周嘉洛唔敢出聲,都冇咁嘅事,我話我個仔都唔驚我呀!惟有當得啖笑,當宣傳」


事緣有爆料指阿蟹拍《愛》被Angel探訪,對方見阿蟹就拋下一句:「你今日有乜講?」阿蟹即無名火起,用好晦氣的語氣說:「你知唔知我哋拍緊嘢㗎!」Angel與攝影師亦只好無癮離開錄影廠。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!