網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月12日 星期日

許冠傑:Live騷唱足一個鐘!許冠傑承諾開萬人紅館個唱 #許冠傑

果然係歌神!歌神許冠傑(Sam)準時下午5點開騷,先帶來多首金曲《獅子山下》、《這一曲送給你》、《快樂》等,至唱畢《莫等待》,Sam大開金口說:「其實 ...




果然係歌神!


歌神許冠傑(Sam)準時下午5點開騷,先帶來多首金曲《獅子山下》、《這一曲送給你》、《快樂》等,至唱畢《莫等待》,Sam大開金口說:「其實人生係奇妙,好多事情係突如其來,我哋未必控制得到,但只要有正能量,好多事都會柳暗花明又一村,世事如棋局局新,始終都會雨過天青。」


唱《洋紫荊》之前,Sam特意說:「特別送畀我最愛嘅香港。」開騷接近半小時,現場慢慢聚集約30多名觀眾企於核心外圍聽歌,又拎起電話試影歌神。當Sam演唱《珍惜》前,他謂是特別送給合作逾30年的演唱會幕後工作人員以及支持他多年的全球Fans。


期間設有「大合唱」環節,Sam笑言希望可以同緊睇Live的觀眾隔空大合唱,包括有《鐵塔凌雲》、《天才白痴夢》及《浪子心聲》。創作總監鄭丹瑞續說:「原本7月阿Sam嘅演唱會雖然開唔成,今日只能以網上形式望梅止渴。」Sam接話許下承諾:「我答應大家,只要紅館開番,我就叫我嘅製作團隊安排,希望好快就可以同大家喺紅館嚟一個萬人大合唱。」臨完騷前,Sam encore多首《滄海一聲笑》才結束,成個騷歷時約一小時。


完騷後,Sam即從秘密通道離開,其太太及大仔許懷欣則跟從工作人員步出演唱場地,直接上車離去。總結於直播期間其中三個網上平台的總觀看人次為2,550,000。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!