網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月12日 星期日

蔡少芬:尋日微博號被盜用 蔡少芬終於知真相! #蔡少芬

有冇咁搞笑呀真係…尋日蔡少芬(Ada)微博號被盜用,無啦啦上載一啲網店相,仲叫人私信「佢」問價,搞到Ada要借用老公微博還「魂」,仲順手放閃話有咩事佢 ...




有冇咁搞笑呀真係…


尋日蔡少芬(Ada)微博號被盜用,無啦啦上載一啲網店相,仲叫人私信「佢」問價,搞到Ada要借用老公微博還「魂」,仲順手放閃話有咩事佢都仲有個老公,點知事隔一日,蔡少芬就話入得番自己個微博喇!


原來佢係換咗新電話號碼,之前佢就用舊手機號碼同個微博Account綁定咗,轉完Number之後就唔記得重新綁定,先擺咗個烏龍啫:「我的微博帳號回來啦~原來是個烏龍...請大家不要怪責無辜的人,也記得舊手機號不用了一定要記得換新手機號重新綁定微博帳號,一定要記住哦! 哈哈~虛驚一場!🥰🥰 ​」而佢亦將之前「被盜號」嘅相同Post Delete晒,非常快手。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!