網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月12日 星期日

Kellyjackie:Kellyjackie身形大暴走!網民:童年崩壞 #Kelly #伍樂怡 #陳慧琳

Kellyjackie近年身形不斷膨脹…歌手Kellyjackie(陳曉琪)早年憑一首歌《他約我去迪士尼》而爆紅,但紅歌唔紅人,其唱歌生涯非常「短暫」 ...




Kellyjackie近年身形不斷膨脹…


歌手Kellyjackie(陳曉琪)早年憑一首歌《他約我去迪士尼》而爆紅,但紅歌唔紅人,其唱歌生涯非常「短暫」,但最近再次引起網民關注,不過並唔係佢有新歌,而係佢嘅身形!


Kellyjackie已為《警訊》擔任主持多時,不過最近網民就發覺佢身形明顯同以前有好大分別,暴脹唔少面圓圓,比起身邊嘅主持梁皓妤大兩個碼!唔少網民都話「童年崩壞」、「Kellyfatty」!


其實Kellyjackie幾年前身形開始腫脹,2017年時健康出現問題,胃部做過手術,佢話加上新陳代謝慢,以致身形變肥,接受訪問時曾感嘆:「依家啲觀眾只會用眼睛欣賞歌手,身形上我會努力。」而以前曾因為為一雜誌拍攝硬照,效果奇佳,獲網民封為女神。


Kellyjackie當年簽約出唱片後冇耐,就同經理人發生合約糾紛,隨即喺樂壇「消失」。不過之後獲米雪協助解決合約問題,並喺2011年簽約新唱片公司再闖樂壇,同埋開始主持《警訊》。而同吳若希(Jinny)Friend足多年嘅佢,近年常伴對方左右,感情非常好!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!