網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月12日 星期日

【ViuTV高汁行山節目】岑樂怡強調97年71係慘日子 沈殷怡陳欣妍被糟質好過癮 #Viu #ViuTV #沈殷怡 #陳欣妍

ViuTV啲行山節目真係好正!一個阿妹岑樂怡台灣行山,同你強調1997年7月1日係個好慘嘅日子;另一個由兩位doublemay沈殷怡同陳欣妍,著住三點 ...






ViuTV啲行山節目真係好正!一個阿妹岑樂怡台灣行山,同你強調1997年7月1日係個好慘嘅日子;另一個由兩位double may沈殷怡同陳欣妍,著住三點式一跌一宕行山,你都咪話唔過癮。

兩個行山節目,各有所長。

阿妹的《台灣山步行》,認認真真行勻台灣名山大川,真係一步一腳印咁去征服。而且,為咗睇靚景,行到出晒汗點知又落雨,變咗落湯雞又刮風,過程之艱辛唔講得笑。更加唔講得笑嘅係,1997年7月1日呢一日。

是咁的,阿妹上一集去到阿里山神木區,講到其中一棵有3000年壽命的參天巨木,正正就喺1997年7月1日倒塌。呢個日子,香港人聽到會好敏感,阿妹都唔例外,表情立即變得複雜,語氣亦鄭重咁話:「香港人可以注意一下年份,1997年7月1日。」然後深呼吸再大嘆一口氣,繼而高八度講:「好慘呀,神木跌咗落嚟呀!」

雖然聯絡ViuTV及阿妹方面,得到「唔方便回應」嘅回覆,但網民就好有反應,多人留言:「1997年7月1日倒下了」、「兇兆」、「咪即係香港回歸時間」、「Not回歸,係陷落」、「香港淪陷日」、「預言之木」、「神木等於香港嘅命運」。

很沉重,講啲開心又興奮嘅,就好似《美女郊遊遊》,雖然大家都知三點式行山只係愚人節福利片,但係已經夠晒搶眼震撼,成功造成話題。何況,無三點式,都有仲有短裙與美腿!

有人話係抄大台《3日2夜》專門賣肉吸引觀眾,係都唔差,何況勝在唔係,睇住沈殷怡同陳欣妍兩個靚女被節目組惡搞,本以為開開心心靚靚女女介紹下風景,點知最後一刻先發現被「賣豬仔」,唔係被逼入蝙蝠洞,就係要夜訪疑似鬼屋,轉個頭又要山崖遊繩兼爬埋瀑布,難怪兩個靚女拍到一殼眼淚,啲鼻涕仲成個《蠟筆小新》阿呆咁,喊住嗌:「你唔好逼我啦,我唔玩喇,媽咪呀!你係咪黐線㗎導演,憎死你呀,都唔係行山節目嚟嘅!」唔知觀眾係睇到因憐生愛,定係笑晒口咁睇人_ _最開心呢? ----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

+4

+4


鍾意就快D Share啦!