網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月15日 星期三

陳繹嵐(前名:陳嘉容):分手要狠!陳嘉容撇賤男 寧缺勿濫 #賤男 #陳嘉容 #陳繹嵐

Eunis相信有真愛!名模陳繹嵐(前名:陳嘉容、Eunis)2007年與髮型師郭子輝離婚後,之後感情生活未有着落,她說:「其實有人追,食飯睇戲都有,但 ...




Eunis相信有真愛!


名模陳繹嵐(前名:陳嘉容、Eunis)2007年與髮型師郭子輝離婚後,之後感情生活未有着落,她說:「其實有人追,食飯睇戲都有,但暫時未有一個心靈伴侶,搵伴侶隨時同你食飯冇問題,思想溝通、專一對我好重要。(有冇遇過賤男?)大把,有啲真係有老婆、女朋友都接近你,呢啲行為其實好奇怪,但好多呢啲人,所以女性要好小心,了解咗個人先好開始。(有冇啲已吸引咗你同佢拍拖?)都有啲吸引到我,但佢事先冇同我講清楚佢嘅情況,之後先講,即時斬纜,唔想浪費大家嘅時間,寧缺勿濫。」Eunis渴望搵到真愛,亦想做個獨立女性,兩者沒衝突:「如果可以搵啱嘅,溝通到當然最好, 但工作上當然想做到獨當一面,有經濟能力、搵錢能力,咁樣活得更自在,唔使靠男人。」


談到經濟能力,Eunis慶幸懂得理財及投資,然而疫情下仍不能幸免,零收入損失慘重,她說:「疫情下好大影響,ViuTV主持暫時停咗,傾好晒嘅嘢都停咗。(新年過後零收入?)都可以咁講,所以女仔真係要學識點樣去儲錢同投資,如果唔係好危險,起碼依家可以support到。」Eunis表示疫情期間,給了她時間好好計劃未來動向,她說:「之前傾緊個project,喺大陸網上平台賣化妝品,依家同啲品牌傾吓,另外,我有教人儀態班,之前未爆發疫情,武漢大學搵咗我去做導師,原定4月去教,所以當聽到武漢出事,感覺好似同男友分手,好心痛。」


問到是否轉型,放棄模特兒工作?Eunis謂依然對模特兒工作有團火:「我好鍾意行騷、影相,依家聽到啲音樂,見到啲靚衫,我都會腳痕好想行騷,冇特別話轉型。」


服裝:PRET-A-DRESS
髮型:Casei Wu@Beijing Hair Culture CWB
鞋:Stella Luna



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!