網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月15日 星期三

黃心穎:「安心」一周年 播黃心穎馬國明定情作「贈興」 #馬國明 #黃心穎

無綫深夜重播《OnCall36小時II》,這是黃心穎和馬國明的定情作。「安心事件一周年」,翡翠台於深夜正重播人氣劇集《OnCall36小時II》,該劇 ...




無綫深夜重播《On Call 36小時II》,這是黃心穎和馬國明的定情作。


「安心事件一周年」,翡翠台於深夜正重播人氣劇集《On Call 36小時II》,該劇由黃心穎飾演清純大學生沈韻琴,鍾情寫小說嘅文清女,因肺有氣泡及患上淋巴癌,突然喺餐廳暈倒……


被送入急症室,咁啱就遇上年輕有為的醫生一件頭(馬國明飾),由於馬國明特別關注黃心穎的病情,無意中介入心穎嘅診症中,令黃心穎嘅主診醫生好唔滿意。


咁啱呢個劇喺黃心穎與許志安發生出軌事件一周年期間播出,劇中黃心穎與馬國明演繹色時眉目傳情,好有戲!


《On Call 36小時II》可以算係二人定情之作,黃心穎被無綫雪藏,但喺重播節目中成漏網之魚,當事人睇番別有一番滋味!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!