網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月15日 星期三

C1:呂慧儀張景淳匿VIP房咿挹 #呂慧儀 #張景淳

幕後大踢爆,呂慧儀專恰角色仔。呂慧儀日前被揭發晦氣鬧走無綫主播後,有工作人員爆料指她向來擺款「睇人嚟恰」,專蝦小角色包括《愛.回家之開心速遞》「群姐」 ...




幕後大踢爆,呂慧儀專恰角色仔。


呂慧儀日前被揭發晦氣鬧走無綫主播後,有工作人 員爆料指她向來擺款「睇人嚟恰」, 專蝦小角色包括《愛.回家之開心速遞》「群姐」、「池美麗」及「陳師奶」,更驚爆她與張景淳時不時偷偷入化妝間VIP房 「咿挹」!


藝人呂慧儀(長腳蟹) 日前拍攝《愛》劇時被指鬧爆娛樂新聞 台女主播周佩婷,搞到對方急急離開錄影廠,雖然她事後表示得啖笑當宣傳,但有幕後人睇唔過眼,爆料指她人如其名,「長腳蟹」橫行霸道!爆料者指她愛擺阿姐款、巴巴渣渣:「佢對啲資深演員梗係唔敢『阿支阿左』,但對啲小角色好似『群姐』、『陳師奶』同『池美麗』就唔同,全部都『領』過佢啲嘢!明顯睇人嚟恰」又指她有次對「陳師奶」態度很差,全場睇完O晒嘴。不過,最爆的是呂慧儀死口不認跟張景淳拍拖,但其實劇組個個都知兩人是甚麼關係,更指他倆經常不見人兩、三粒鐘,躲在化妝間的VIP房「咿挹」!


「陳師奶」:有時係忟憎少少


記者就此問過「群姐」許思敏、「池美麗」鍾凱琪與「陳師奶」孫慧蓮,問她們是否怕得罪人冇得撈而不敢出聲,群姐說:「咁又冇!(NG時畀佢鬧?)又唔覺真係鬧,可能大家接受嘅感覺唔同老實講,我都唔係好多NG,提點吓係有……佢都想大家快啲收工啫!」池美 麗對於被喝罵一事指OK:「可能我鈍大家都合作咗三年,新年嗰陣都有𢭃佢利是。(平時呂慧儀對人語氣係咪好差?)有陣時講嘢直來直往囉!(語氣唔好?)咁講有時自己做得唔好,佢都係指點我!」陳師奶則坦言「熊家」上下都好好:「佢(呂慧儀)有時係忟憎少少,語氣大細唔緊要,各有各教我嘅方式,自己做得唔好……唔開心會有,但一陣咪過囉!」


呂慧儀與張景淳關係一直非比尋常,如今被爆闢室「咿挹」,她受訪時沒否認共處一室:「吓……係!我哋有陣時要互相幫大家拍片放上網啫!周圍都有閉路電視, 大家唔好諗咁多(下次叫多個人咪唔會誤會囉!)唔會專登此地無銀,真係唔想再答,大家都咁大個 人,做好本分,閒話少啲」


認講嘢大大聲:天生㗎喎!


至於有否大聲鬧「群姐」、「池美麗」與「陳師奶」,她解釋:「唔知啲人點解咁講!我同佢哋玩就多,『群姐』成日請我食嘢,『美麗』又幫我班口罩,可能我成日講嘢大大聲,同我相處開嘅人知我係點,唔會覺得有問題,唔知嘅人可能覺得『嘩!你做乜咁大聲同人講嘢!』(講嘢低調啲?)好難喎!天生㗎喎!同我一齊做嘢嘅人明白就得。啲人可能睇得劇多,以為我好似熊若水(劇中角色)咁,睇得太投入喇!」


另外,呂慧儀昨日在劇集記者會上與張景淳齊齊受訪,她笑言已學會溫柔地說話,在旁的張景淳即護航:「依家啲人講嘢細聲我都要聽多次,但佢其實都係一個盡責同直率嘅女演員嚟嘅。」


更多新聞,瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!