網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月28日 星期二

【偷食前如常拍拖】三年情變淡 朱智賢眼尾唔睄謝東閔 只顧覆電話 #朱智賢 #謝東閔

黎振燁同朱智賢,鬼鬼祟祟去到山旮旯偷食……蛋糕,被斷正後神色慌張、回應吞吐,二人咩關係?唔使畫出腸。男嘅有老婆,仲大埋肚就嚟生得。女嘅有男友,一樣係大 ...






黎振燁同朱智賢,鬼鬼祟祟去到山旮旯偷食……蛋糕,被斷正後神色慌張、回應吞吐,二人咩關係?唔使畫出腸。

男嘅有老婆,仲大埋肚就嚟生得。女嘅有男友,一樣係大台藝人叫謝東閔,不過偷食完嘅朱智賢就死口唔認二人拖友關係,只稱與謝東閔份屬「朋友」。

「朋友」謝東閔,喺武漢肺炎疫情肆虐香港前,仍然常伴朱智賢左右,一切如常咁二人世界行街睇戲。不過朱智賢經常顧住撳電話,眼尾都唔睄「朋友」謝東閔一下,或者最多睄一下啦,好忙咁喎。

據知因合作劇集《食腦喪B》,朱智賢同黎振燁拍感情戲、戲假情真、撻著萌芽。難為謝東閔拎埋銀包出嚟,又親自排埋隊,簡直出錢又出力,最後只得到好人咭一張,稱之為「朋友」。

近日謝東閔忙於宣傳新歌《最冷的一天》,然後得到上述惡耗,都咪話唔應景、咪話唔傷心!好彩,仲有班fans安慰,仲大鬧朱智賢好搞唔搞,搞人老公,話一早覺得佢唔係好女仔。

朱智賢都算好嘢喇,2016年時承認有個於中環開餐廳嘅男友,但2017年就傳出搭上有錢仔謝東閔,話晒謝東閔成家都係老闆,老竇開髮型屋,阿媽開外傭介紹所,自己就開按摩店。自此,朱智賢同謝東閔就不時被影到情侶裝出巡,而當女方被指拜金,男方必定9秒9衝出護花,更愛屋及烏幫忙照顧朱智賢年老患病的愛犬。謝東閔付出咁多,只得個「朋友」身份,而且朱智賢生日食蛋糕都唔預佢,仲要避到去山旮旯偷食,認真可憐。

順帶一提,除咗今次有婦之夫黎振燁,暗嗒同事謝東閔女友朱智賢,仲有:黃子恆偷食人妻裕美,又被爆與大陸女fans發生性行為,女方更指因而懷孕;楊明曾襲擊夜店保安被判守行為,殊不知守行為期間又帶醉刑毀,破壞便利店;張振朗與陳芷尤拍拖人人皆知,卻三年都不承認女方身份,還不時與女藝人傳緋聞,以致最後陳芷尤忍痛離場。睇嚟,《機場特警》班阿Sir,個個私生活都立立亂,唔講仲以為好似咸酸菜炒牛歡喜一樣,係定律。難怪班網民都少有大讚TVB劇集,終於寫實返一次。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!