掃呢頁CODE去手機

2020年4月3日 星期五

【楊明獻殷勤】梁美芬邊睇《機場特警》邊飲湯 TVB級演技讚嘆:湯好飲劇好睇 #TVB #楊明

【楊明獻殷勤】梁美芬邊睇《機場特警》邊飲湯TVB級演技讚嘆:湯好飲劇好睇21分鐘前人稱「鼠王芬」的親中立會建制議員梁美芬,在facebook上載影片。 ...




  • 【楊明獻殷勤】梁美芬邊睇《機場特警》邊飲湯 TVB級演技讚嘆:湯好飲劇好睇
  • 21分鐘前




人稱「鼠王芬」的親中立會建制議員梁美芬,在facebook上載影片。片中可見,她應身處辦公室,而她身旁擺放住大大個楊明燉湯店外賣袋,然後吮一啖湯讚嘆:「好味道呀!」

畫面一轉,鏡頭影住梁美芬邊看大台新劇《機場特警》邊飲湯,梁美芬再嚟個回眸一笑,話:「湯好飲,劇好睇!」嗰個「真摰」、「誠懇」嘅表情同語氣,去TVB爭取做視后啦,咪留喺政界喇。

識睇一定睇網民留言:「香港人交稅就係養埋呢啲智障」、「用納稅人嘅錢,請你煲劇」、「返工喺度煲劇炒得啦」、「霞姨!邊到搵件咁嘅怪獸番嚟」、「臨時演員都係演員」、「假到死,拍完之後倒晒啲湯」。

呢啲燉湯,斷估唔係梁美芬自己買返嚟,再自發幫手宣傳咁好死,應該係撐警楊明又出招,向梁美芬獻殷勤,博咩呢?

嗱,楊明撐警就愈撐愈黑仔,唔單只本人成為風尖浪口,連一間位於荔枝角工業大廈的燉湯店分店,亦因為只有「食物製造廠牌照」,即只能外賣不能堂食,但卻涉嫌違規俾食客食,而被食環署以無牌經營食肆罪行提出檢控。

事後,楊明該燉湯店分店,一度繼續擺放椅子並貼上「staff only」字眼,但食客則照樣使用椅子堂食,職員無表示。之後,椅子收返埋,但食客站著堂食,職員依然唔出聲。因此,有人質疑楊明燉湯店一直知法犯法,「staff only」等舉措又疑似想將堂食責任推卸俾食客。

楊明在私犯眾憎,在公惹官非,依家落力向親中人士獻殷勤,博咩呢?雞吃放光蟲,大家自己估喇。

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|壹本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!