掃呢頁CODE去手機

2020年5月8日 星期五

鍾欣潼:【18式自拍】嘟嘴又咬唇!阿嬌悶到放上頭 #鍾欣潼 #阿嬌

點影都靚呀!新冠肺炎疫情肆虐,唔少人都盡量唔出街,留喺屋企避「炎」,不過喺屋企困得耐難免都會悶,鍾欣潼(阿嬌)就潮玩18式自拍,並喺社交網一口氣大晒1 ...




點影都靚呀!


新冠肺炎疫情肆虐,唔少人都盡量唔出街,留喺屋企避「炎」,不過喺屋企困得耐難免都會悶,鍾欣潼(阿嬌)就潮玩18式自拍,並喺社交網一口氣大晒18張照片:「第一次上18格 希望你們會喜歡😘 ​​​​ 」


人稱「零死角美女」嘅阿嬌,不論瞓低、坐直、高炒、低炒,咩角度都係咁靚!仲有嘟嘴、咬唇、鼓起泡腮,可愛性感集於一身!而其中一張相見佢更戴上「Bored(沉悶)」字樣嘅頭飾,似乎真係悶到發霉呀!


表情系列


角度系列



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!