掃呢頁CODE去手機

2020年5月8日 星期五

【連粒墨都跟埋】Sammi拍片狂讚正 阿姐回覆:我粒墨是老人斑 #Sammi #汪明荃 #鄭秀文 #阿姐

72歲汪明荃(阿姐),今日在IG中post出自己的運動爆汗片,然後自稱是鄭秀文(Sammi)2.0後,馬上引來一片迴響,就連真身Sammi亦忍不住要貼 ...






72歲汪明荃(阿姐),今日在IG中post出自己的運動爆汗片,然後自稱是鄭秀文(Sammi)2.0後,馬上引來一片迴響,就連真身Sammi亦忍不住要貼出阿姐的爆汗片,大讚「成件事好Sammi」,亦留言多謝多謝阿姐的另類鼓勵及阿姐的愛。

雖然Sammi在帖文中指阿姐「最後那兩聲who蝦和笑聲簡直是神髓」,不過晚上Sammi再post出短片,表示自己在家中吃飯時忽然想問阿姐左眼下的墨是否真的?她邊笑邊說:「見你爆汗嗰陣呢度有粒墨,真係同我爆汗點走去粒墨真係一模一樣,真係好勁!」而Sammi亦提醒阿姐:「下次爆汗記得搽唇膏,我好鍾意爆汗搽唇膏同埋唔畫眼眉,你都不妨再試吓!好多謝你呀!你簡直比Sammi更Sammi呀!」而Sammi講完自己亦不忍不住大笑,之後她續道:「仲有呀,我覺得你最精警就係4下who蝦who蝦,好正呀!真係巧(好)神似!」而Sammi在影片的最後,以who蝦和大笑做結尾。除了貼出短片外,Sammi更寫着:「Who霞Who霞。加上Liza姐幽幽的粵曲腔,簡直是完美的演繹。!!!Liza姐,好波!」而且亦hashtag「#一粒墨都不能少 #一片紅唇都不能少」作提醒。

阿姐看完Sammi的post後,即回覆指自己臉上那粒不是墨,而是老人斑:「我粒墨是老人斑呀。既然你果粒係點上去嘅,咁下次做gym就唔好啦,人哋會以為你都有老人斑㗎啦。」至於Sammi建議阿姐下次不要畫眉,阿姐就話:「我眉毛是堅的,不是畫上去的。」而阿姐更謂本來放片只是想娛樂大家,沒想到會有那麼大迴響,更謂:「多謝大家咁俾面!最緊要開心!」

除了阿姐外,Sammi的好友卓韻芝亦貼出爆汗片扮Sammi,不過扮到最後忍不住笑起來,然後說:「唔得,扮唔到!」而周柏豪亦有貼出爆汗片,不過他就笑言自己是「阿姐2.0」,更留言叫大家「不如一路tag落去」。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

Sammi拍片讚阿姐臉上粒墨跟到足,點知阿姐表示自己臉上的是「老人斑」。(IG圖片)


Sammi邊講邊大笑。(IG圖片)


卓韻芝亦有放爆汗片。(IG圖片)


周柏豪則自稱是「阿姐2.0」。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!