網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月13日 星期三

張曦雯:張曦雯29+1歲生日 大堆頭慶生! #張曦雯 #慶生

生日快樂!藝人張曦雯(Kelly)30歲生日,梗係要大肆慶祝,依家仲禁聚令緊,唔可以多個八個人聚會,Kelly就選擇喺私人地方開P,見佢喺社交網上載咗 ...




生日快樂!


藝人張曦雯(Kelly)30歲生日,梗係要大肆慶祝,依家仲禁聚令緊,唔可以多個八個人聚會,Kelly就選擇喺私人地方開P,見佢喺社交網上載咗與一大班好友嘅相片,出席有佢男友、同佢傳過緋聞嘅徐肇平、高海寧、朱韻韻、陳浚霆、蘇頌輝夫婦等,最少廿人同Kelly慶生,場面好熱鬧!


現場特別布置咗粉色汽球,仲有三個蛋糕,當中有個即場扑碎嘅蛋糕,Kelly一邊用力扑,一邊不停笑,好開心,佢留言:「蛋糕,氣球和一些非常好的人(和動物)在我身邊。進入下一個十年沒有更好的方法了……我已經準備好了。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!