網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月13日 星期三

關智斌:【父子上陣】關智斌MV邀老竇粉墨登場 #關智斌

關爸爸係咪咁靚仔先?歌手關智斌(Kenny)推出新歌《日月》,今次MV邀得重量級嘉賓關爸爸,問到為何找父親粉墨登場,他說:「同導演一齊去create呢 ...




關爸爸係咪咁靚仔先?


歌手關智斌(Kenny)推出新歌《日月》,今次MV邀得重量級嘉賓關爸爸,問到為何找父親粉墨登場,他說:「同導演一齊去create呢個古仔嘅時候,大家諗由老、中、青三代角度去拍攝,故事入面嘅爸爸係犧牲咗好多自己嘅時間,成全咗三代人嘅幸福,好似我爸爸做緊嘅嘢咁。我突然間諗到既然呢首歌係講喺我生命中對我好重要嘅人,加上『爺爺』呢個角色戲份唔算好重,又唔使做好多戲,所以我就諗不如叫我Daddy去試吓。」


Kenny更透露拍攝MV一時感觸唱不下去:「腦入面諗起好多同我Daddy嘅片段,突然觸動到,呢一部分都有剪埋落MV入面。」


首次幕前演出的關爸爸十分緊張,不過Kenny大讚父親表現專業:「最開心係見到我Daddy都拍攝得好開心,我都發現我嘅演藝天分原來可能都係來自於爸爸。」原來關爸爸在學生時代曾被老師選中當話劇男主角,不過關爸爸因為對白太多而拒絕,Kenny立即大呻:「你知唔知你個仔我真係要艱辛咗好多年先至可以做男主角呀?」關爸爸亦透露當年畢業後打算投考電視台的藝員訓練班,可惜最後欠缺勇氣而告吹,在旁的Kenny聽到後笑說:「好彩你冇咋,如果唔係到時未必生我出嚟;如果唔係邊有咁快追咗我阿媽番嚟,到時我分分鐘未出世。」Kenny表示沒想過請得老父出山,問到酬勞會否特別加碼,他笑言:「係搭膊頭,因為家用我會酌量加番啲。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!