網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月5日 星期二

人生有幾多個十年  56歲黎耀祥切視帝獎座蛋糕 #黎耀祥

祥哥小心奕奕切視帝獎座蛋糕。
人生有幾多個十年 56歲黎耀祥切視帝獎座蛋糕祥哥小心奕奕切視帝獎座蛋糕。昨日係「視帝」黎耀祥56歲生日,下午他同太太十指緊扣拍拖行完商場,晚上食飯慶生 ...




人生有幾多個十年  56歲黎耀祥切視帝獎座蛋糕

祥哥小心奕奕切視帝獎座蛋糕。

昨日係「視帝」黎耀祥56歲生日,下午他同太太十指緊扣拍拖行完商場,晚上食飯慶生,從他上載嘅短片所見,壽星仔笑笑口,全神貫注咁用腕力切餅,立體生日蛋糕亦好有心思,除咗有祥哥卡通肖像外,仲有視帝獎座及《巾幗梟雄》中, 「柴九哥」最經典的金句「人生有幾多個十年」,蛋糕記錄了祥哥光輝歲月,豐盛人生。他留言說生日願望:「多謝大家的今日的祝福、視頻、蛋糕和所有心意,海外存知己,天涯共此時,希望大家都能身體健康,保重身體,就是最好的生日禮物。」

 

事實上踏入生日月,祥哥日日大開心,日前他放咗段片上IG,片中他將隻大個塊面嘅巨蟹落鑊去蒸,隻蟹大到連鑊蓋都幾乎蓋唔上。caption係「抗疫良方,心情開朗」,真係睇到人流晒口水。

踏入生日月,月初時祥哥先食巨蟹慶祝吓。
踏入生日月,月初時祥哥先食巨蟹慶祝吓。
巨蟹大到連鑊蓋都幾乎蓋唔上。

巨蟹大到連鑊蓋都幾乎蓋唔上。



鍾意就快D Share啦!