網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月5日 星期二

黃智雯:黃智雯抽離唔到角色 靠「偷食」減壓 #黃智雯

黃智雯入戲太深!無綫花旦黃智雯於熱播劇《十八年後的終極告白》,演繹經歷生離死別的角色,由幸福家庭變家破人亡,演技挑戰直逼響朵作《三個女人一個「因」》。 ...




黃智雯入戲太深!


無綫花旦黃智雯於熱播劇《十八年後的終極告白》,演繹經歷生離死別的角色,由幸福家庭變家破人亡,演技挑戰直逼響朵作《三個女人一個「因」》。她坦言拍攝時難以抽離角色,心情沉鬱:「劇裏面有好多喊戲,情緒起伏好大,可以一秒間由幸福變成失去晒所有嘢。拍攝三3月嘅日子,長期保持住低落情緒,其實唔止我一個,大家都係咁,一起身諗起個角色,又要投入番情緒,嗰排真係好唔開心,直頭係驚咗返工。」她笑言當時破食戒,靠食薯片減壓氹自己開心。


靠趙希洛開解


她慶幸開工時有好姊妹趙希洛相伴開解,拍完劇後,二人到日本旅行,進行情緒治療:「好彩同劇有趙希洛,見到佢好似見到救星咁,攬住佢傾偈,抒發情緒。拍完我哋又即刻去日本買嘢、食嘢散心,嗰一刻係抒發咗,但返到香港又會諗番,都要半年時間先完全冇事。」


唔諗攞獎


黃智雯一直被認為有實力挑戰視后寶座,她謙稱:「攞獎就唔會諗太多,反而依家接角色,會諗有冇突破,自己以前做唔到咁沉重嘅角色,今次係一個訓練、經歷,將來再遇到呢啲角色都唔會逃避。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!