網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月5日 星期二

【變變變】陳欣妍舊照翻出兩個樣 沈殷怡變V面雙眼皮 #沈殷怡 #陳欣妍

(互聯網圖片)ViuTV真人騷節目《美女郊遊遊》播出時引起不少迴響,兩位美女主持「DoubleS」沈殷怡(ShirleySham)和陳欣妍(Shirl ...




(互聯網圖片)


ViuTV真人騷節目《美女郊遊遊》播出時引起不少迴響,兩位美女主持「Double S」 沈殷怡(Shirley Sham)和陳欣妍(Shirley Chan),着住三點式上山下海,介紹香港郊外風景,性感造型亮相備受網民關注,兩人舊照亦相繼被翻出,前後照對比,簡直判若兩人,尤其是陳欣妍這幾年間的分別實在太大。

現年26歲的陳欣妍於2016年出道,原來她在正式出道的前3年,曾以原名陳曼姿報名參加銅鑼灣地帶型男潮女大賽,但十強止步。有網民發現陳欣妍五官大執位,參加比賽時還是扁鼻樑,如今變成高鼻樑和尖下巴,簡直今非昔比,很多網民都說很難認出是陳欣妍本人。而25歲沈殷怡在上海復旦大學法律系畢業後,回港入中大讀碩士,2014年參加中國地球小姐奪冠,前年加入ViuTV,曾在《詭探前傳》一劇和鄭少秋演父女角色,直至主持《辣伙頭》、《美女郊遊遊》後多了人關注,最近有網民翻出沈殷怡臉圓圓的舊照,最顯眼是雙眼皮和一排整齊的牙齒。

沈殷怡今日回覆《蘋果》否認整容,她說:「梗係冇喇,我同媽咪真係好似樣,遺傳晒媽咪好嘅嘢,唯一係箍過牙,我細個嗰陣係哨牙,而家整齊晒,所以冇整容隆胸呢回事,清者自清。」至於樣貌最大變化的陳欣妍回應時,卻避重就輕說:「哈哈,我的確係靚咗,啱啱大學畢業嗰陣,我個人病咗,突然間暴瘦,最初都覺得好開心,唔使做運動都瘦,而且仲覺得靚咗,但係慢慢覺得好似出咗問題,由58kg到去41、42kg,真係太誇張,呢個係我人生最瘦嘅時候,搞到情緒都出現咗問題。」陳欣妍更說情況懷到令媽咪擔心:「手又震,條頸又腫大,眼又有啲凸,媽咪咪即刻帶我去睇醫生,原來係甲狀腺有啲問題,而家情況穩定番,不過我都keep住食藥,所以如果大家覺得我靚咗,係好事嚟,但係點都好,最梗要係身體健康。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

陳欣妍被網民翻出舊照(互聯網圖片)


陳欣妍同以前好大分別(資料圖片)


沈殷怡牙齒整齊了(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!