網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月5日 星期二

陳少霞:陳少霞囡囡疫情期間發燒勁憂心:應該出牙 #陳少霞

依家發燒係驚啲…藝人陳少霞今日現身抗疫音樂會的啟動儀式,她表示屆時會與丈夫李文輝透過網上一齊大合唱,又指因去年誕下女兒,所以今年母親節分外有意義。少霞 ...




依家發燒係驚啲…


藝人陳少霞今日現身抗疫音樂會的啟動儀式,她表示屆時會與丈夫李文輝透過網上一齊大合唱,又指因去年誕下女兒,所以今年母親節分外有意義。少霞透露女兒李書雅現時九個月大,疫情期間曾發燒令她與丈夫十分擔心:「我哋即時帶佢睇醫生同驗菌,又不斷祈禱,聖靈話畀我知應該係出牙仔,我摸吓佢啲牙肉有少少拮手,應該真係出牙。做媽咪真係唔容易,棉乾絮濕去照顧小朋友,所以比起父親節,偏心母親節都係應該。」少霞指之前因社會運動,故取消了女兒的百日宴,七月便是女兒的一歲生日,希望若疫情消退可為女兒舉行慶生派對。


另外,少霞因疫情而感觸良多,她自覺是幸福一群,希望可以為基層人士及小朋友出力:「我想幫劏房戶,因為我係新移民,都係劏房戶出身,想幫劏房戶小朋友成立助學金,贊助佢哋上課外活動。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!