掃呢頁CODE去手機

2020年5月5日 星期二

【狗仔出更】黎耀祥拖實老婆行街睇清酒 十指緊扣驚走失 #黎耀祥

攝影:徐錦池56歲黎耀祥和太太Julia結婚23年,雖然已經是老夫老妻,但今日《蘋果》記者發現二人現身中環ifc商場,十指緊扣拍拖行街,猶如熱戀中的後 ...




攝影:徐錦池


56歲黎耀祥和太太Julia結婚23年,雖然已經是老夫老妻,但今日《蘋果》記者發現二人現身中環ifc商場,十指緊扣拍拖行街,猶如熱戀中的後生仔女拍拖一般,簡直羨煞旁人。

武漢肺炎疫情稍緩,不過逛街市民不多,傍晚接近6點,祥仔和太太均戴上口罩,由於商場人流不算多,2人十指緊扣閒逛ifc,之後去了二樓一間酒舖睇清酒,祥仔似乎鍾情大支裝的日本清酒,研究一輪後,最終無幫襯。離開酒舖後,祥仔又搭着老婆膊頭行去了護理產品連鎖店,購買保健產品,買完再到停車場取車離開。

採訪、攝影:徐錦池

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

祥仔同老婆買保健產品。


黎耀祥夫婦結婚23年,拍拖行街仍會十指緊扣。


祥仔同老婆睇清酒。


行完街一齊去停車場攞車離開。



鍾意就快D Share啦!