掃呢頁CODE去手機

2020年5月30日 星期六

【國安法殺到】黃秋生打算賣盡資產避走:最黑暗嘅時候,未必係黎明前夕 #黃秋生 #黎明

【國安法殺到】黃秋生打算賣盡資產避走:最黑暗嘅時候,未必係黎明前夕2020-05-29國安法殺到,人人自危,現正身在台灣拍劇的黃秋生,對於眼前的政治環 ...




  • 【國安法殺到】黃秋生打算賣盡資產避走:最黑暗嘅時候,未必係黎明前夕
  • 2020-05-29




國安法殺到,人人自危,現正身在台灣拍劇的黃秋生,對於眼前的政治環境,以及長期受打壓,令他生計出現問題,歎謂:「我頂唔住,但係頂唔住都要頂,我唔想,成日都偷偷地喊。」

今日秋生接受李婉華的網上頻道《住加女人》訪問。

「香港都冇得搵食」



今日(29日)秋生接受李婉華的網上頻道《住加女人》訪問,李婉華游說他到加拿大居住,秋生說:「我都想呀,但係嚟咗唔知做乜喎,啱啱喺香港諗住搞啲網絡嘅嘢,點知就搞成咁,依家活動都驚呀,點知佢當你係乜嘢呀?喺文字上唔知點理解,個個都驚!邊度有得搵食咪去邊度囉,香港都冇得搵食,仲留喺度做乜嘢?連食都冇得食,唔通吸氣呀?」

秋生坦言將來可能移居加拿大,「因為個仔都係喺嗰邊,只不過係諗去溫哥華抑或多倫多,不過個仔住嗰度好細,唔夠地方住。」

「賣得就賣,收得就收」

李婉華指當地生活費不會太貴,秋生即說:「唔會好貴都冇晒錢,我依家爭人好大筆數,係一啲好大嘅債務。我喺台灣留兩個月,之後返去搬屋,賣得就賣,收得就收,再諗下一步,返番去廿幾歲一無所有嘅時候。」

秋生早前已刪除FB,他說:「我都Delete晒,早幾日直頭係上唔到,借傷成毒,費事上(FB)同費事講,反正我喺兩個月之前,突然間覺得唔應該再喺嗰個平台,同啲人糾纏,所以咪停咗。依家擺吓啲煮嘢食、飲吓茶嘅相就算,但係咁都俾佢Block埋,好似連飲茶都冇資格。」

「何超儀幫咗我一嘢」

在低潮中,他慶幸有朋友出手相助,「喺我有困難時候,好多朋友都突然間走出嚟,好似何超儀,佢幫咗我一嘢,佢真係突然間出現。仲有,最近有諗過賣點心,點知噚日有朋友問我有冇興趣搞呢啲嘢。」

「漫漫長夜,有排呀」

對於有人認為目前香港處於最黑暗的時候,但黎明在即,秋生卻不太樂觀,直言:「最黑暗嘅時候,未必係黎明前夕喎,咁鬼黑暗,你又覺得一陣就畀你救咗出去?有幾多死喺入便唔知啫,漫漫長夜,有排呀!不過我覺得早好過遲,係嚟就嚟,立咗法,仲有乜嘢好驚?香港人已經面對咗最惡劣嘅環境,搞得掂都唔知乜嘢世界,不如搞咗維港夜晚建築物啲光先喇,一年半載,維港啲燈全部熄,點解要熄?慳電呀,都冇錢;點解會冇錢?經濟唔好嘛!點解經濟唔好?外資撤走晒嘛!咪就係咁簡單囉,錢都冇,仲搞乜嘢執行,嘥氣!」

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!