掃呢頁CODE去手機

2020年5月30日 星期六

呂慧儀:蜜照曝光!龔燁向熊若水求婚成功 網民感動到喊 #呂慧儀

終於得咗喇~《愛.回家之開心速遞》驚喜陸續有來,繼前日嘅一集大小姐(林淑敏飾)正式回歸接龍集團後,大家最期待嘅畫面尋日終於出現喇!喺4月1日愚人節嗰集 ...




終於得咗喇~


《愛.回家之開心速遞 》驚喜陸續有來,繼前日嘅一集大小姐(林淑敏飾)正式回歸接龍集團後,大家最期待嘅畫面尋日終於出現喇!喺4月1日愚人節嗰集,龔燁(張景淳飾)嚟真向熊若水(呂慧儀飾)跪地求婚,點知若水以為對方玩嘢,「報仇」扮流產玩下體出血,令求婚不成!


而尋日就講到龔燁扚起心肝再求婚,點知被大小姐打亂,叫若水努力工作,話會提拔佢,搞到若水沉醉工作!到咗夜晚,正當龔燁以為可以喺餐廳向若水求婚之際,若水又被大小姐召喚,雖然波折重重,但最後龔燁帶埋紮花及戒指送上門求婚,喺家人見證下,若水最終答應,不過因為若水想喺事業上搏殺,話要2年後先結婚!


兩人都喺社交網上載多張即影即有相,同埋唔少男友視角照,唔講真係以為發生喺現實,龔燁留言:「不需給我更大樂園,始終家裡(裏)最溫暖。在家裡(裏)和在家人見證底下,是最好的時間和地方💍」而當時熊樹仁(單立文飾)幫佢哋影相係真影添!


唔少網民都話「如果係真就好啦」、「終於求到婚😭」、「恭喜龔生龔太」、「好感動,想喊啊」,而若水就「錯重點」留言「我個雙下巴🤦🏻‍♀️😂」,不過網民讚佢一樣咁靚呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!