掃呢頁CODE去手機

2020年5月30日 星期六

張栢芝:意外公開靚樣!張栢芝親手破細仔混血傳聞 #張栢芝

今次真.公開細仔靚樣喇!藝人張栢芝前年11月誕下第三子「小王子」張禮承(Marcus),但一直未有透露誰是父親,栢芝對他保護有加,但亦多次不小心在社交 ...




今次真.公開細仔靚樣喇!


藝人張栢芝前年11月誕下第三子「小王子」張禮承(Marcus),但一直未有透露誰是父親,栢芝對他保護有加,但亦多次不小心在社交網洩露小王子的樣貌。今日,她在社交網上載一條短片,意外地令Marcus樣貌曝光,今次更拍到清晰正面!


片中見Marcus坐在玩具車上玩相當開心,見他眼仔碌碌十分可愛,與媽咪長得十分相似。早前栢芝慶祝踏入4字頭,晒出與三個仔仔合照,當中小王子一頭金髮,網友即猜測生父是外國人,甚至有傳與張栢芝緋聞男友Leo有關。今次拍得正面照,小王子髮色偏深,臉容輪廓像亞洲人,令網民再度多加猜測。


其實日前張栢芝慶祝生日,上載短片到社交網時,已不小心被枱上的轉盤倒影拍到Marcus的樣貌,已被網友大讚精靈可愛。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!