掃呢頁CODE去手機

2020年5月24日 星期日

【兩夫妻又嗌交?】吳若希牛一老公氹番 宣布屋企添新成員 #吳若希

【兩夫妻又嗌交?】吳若希牛一老公氹番宣布屋企添新成員20小時前吳若希(Jinny)與圈外老公何兆鴻於2017年結婚,兩人育有一名女兒,如今囡囡淼淼已經 ...




  • 【兩夫妻又嗌交?】吳若希牛一老公氹番 宣布屋企添新成員
  • 20小時前




吳若希(Jinny)與圈外老公何兆鴻於2017年結婚,兩人育有一名女兒,如今囡囡淼淼已經三歲,早前,Jinny在疫情下更傳出成功為老公Alex陀B仔,湊成一個「好」字,由於Jinny懷胎未足三個月,所以他一直忍口,避談喜訊。

不過一向性格火爆的她,間中都會傳出同老公嗌交,早兩日,二人的婚姻似乎出現暗湧,Jinny 5月22日,在IG上留言:「尋晚何兆鴻令我體會到一樣嘢,無所謂『應唔應份』,只係睇你『樂唔樂意』。你唔樂意,就無嘢係應份。」字裏行間看得出Jinny 有點不滿, Jinny 接受傳媒訪問時,只表示自己作為卑賤的太太,何生做什麼說什麼也是對的,明顯兩公婆又發生了爭執!

今日5月23, 吳若希28歲生日正日,兩公婆似乎已經破冰,Jinny 上載同老公齊齊拿著生日蛋糕的合照,又宣布從街市領養了一隻貓仔,另外,又表示下個月會推出全新專輯,不知道何時才會宣布懷孕消息呢?



今日5月23, 吳若希28歲生日正日,兩公婆似乎已經破冰,Jinny 上載同老公齊齊拿著生日蛋糕的合照。

Jinny 5月22日,在IG上留言:「尋晚何兆鴻令我體會到一樣嘢,無所謂『應唔應份』,只係睇你『樂唔樂意』。你唔樂意,就無嘢係應份。」字裏行間看得出Jinny 有點不滿!

宣布從街市領養了一隻貓仔。

----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!