網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月5日 星期五

陳奕迅:陳奕迅被同學收錢 放學遇劈友唔敢再返學 #陳奕迅

原來Eason讀過Band5學校!歌神陳奕迅(Eason)從小到大讀的都是名校,包括聖若瑟小學,12歲到英國就讀唐德塞學校,畢業後就入讀金斯頓大學,並 ...




原來Eason讀過Band 5學校!


歌神陳奕迅(Eason)從小到大讀的都是名校,包括聖若瑟小學,12歲到英國就讀唐德塞學校,畢業後就入讀金斯頓大學,並攻讀建築學及音樂課程,期間更考得英國皇家音樂學院八級聲樂證書,而大學在2014年更特地頒授榮譽博士名銜給他,以表揚他在音樂上及推動廣東歌的貢獻。


Eason在社交平台上載了一條短片,大爆原來一直讀名校的他曾讀過一間「BAND 5學校」!他笑言本身打算中三才到英國升學,但因學能測驗成績不理想,故升中時只派到第七志願,而因為爸爸對他太有信心,故最後「出事」:「爸爸填第一志願係聖若瑟,之後皇仁、華仁、英皇同埋聖保羅,佢覺得我頭五名一定入到,所以之後開始亂填,第七志願係一間叫聖璐琦書院。」


他透露去到學校基本上完全是考第一,而有兩個同班同學更是金色頭髮(金毛),他們每日更向Eason「籌旗」:「因為佢哋食煙,嗰時十蚊一包,所以我將買零食嘅零用錢攝喺襪,另外散銀就放袋,對佢哋嚟講一包煙十蚊,拎到我三蚊已經好好,呢啲經歷我覺得幾有趣。」除了被「收錢」外,他亦記得有次放學聽到磨刀霍霍的聲,同學即叫他行快兩步:「一行到落去見到有兩個哥哥有啲報紙夾喺腋下,去到樓梯中間已經聽到霍霍聲,我媽咪即刻叫我快啲上車。」他謂最後返了一個月學就沒再返學,留家自修兩個月。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!