網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月5日 星期五

麥明詩:洗盡鉛華 麥明詩忙到冇時間梳頭 #麥明詩

麥明詩在社交網表示現時工作忙碌,搞到冇時間扮靚。現年28歲、英國劍橋大學法律系畢業的「十優港姐」麥明詩,現已轉投寫字樓生活,日前更被東網拍到以OLLo ...




麥明詩在社交網表示現時工作忙碌,搞到冇時間扮靚。


現年28歲、英國劍橋大學法律系畢業的「十優港姐」麥明詩,現已轉投寫字樓生活,日前更被東網拍到以OL Look與男同事外出買飲料,都幾頻撲!與過往娛樂圈身光頸靚形像截然不同的她。


今日,麥明詩喺社交網暢談現階段的生活點滴,表示「勤力返工嘅冇乜邊個唔辛苦,但係付出先會有收穫,現在工作充實有意義。」


佢依家想繼續發展自己專業嘅事業,希望大家畀啲空間佢,盡量唔好影響到佢公司和同事,笑言依家日日返工都已經冇時間扮靚,連頭都冇時間梳,言談之間暗示以後會更加注重自己嘅儀容。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!