掃呢頁CODE去手機

2020年7月7日 星期二

陳山聰:陳山聰囝囝做書僮 袁偉豪張寶兒「夫妻檔」送BB衫 #張寶兒 #袁偉豪 #陳山聰

陳山聰已極速變成晒B狂魔!剛剛榮升爸爸嘅陳山聰,已經極速復工拍攝劇集《超能使者》,而囝囝Jaco仲做埋書僮,陪佢讀劇本!山聰翹晒腳坐喺梳化,一面認真咁 ...




陳山聰已極速變成晒B狂魔!


剛剛榮升爸爸嘅陳山聰,已經極速復工拍攝劇集《超能使者》,而囝囝Jaco仲做埋書僮,陪佢讀劇本!


山聰翹晒腳坐喺梳化,一面認真咁睇劇本,而Jaco就好乖咁瞓喺佢隔籬,山聰話:「貢(咁)樣睇劇本係最正嘅!希望你今晚乖乖哋瞓喇🤪!」佘詩曼就大讚可愛:「Bb好多頭髮呀,好可愛😍😍」唔少人都話咁樣好容易分心喎,又話從小栽培肯定青出於藍呀!


而一班圈中好友包括陳敏之、馬德鐘夫婦等已一早送禮物畀Jaco,仲有好多利是收,而袁偉豪及張寶兒仲「夫妻檔」送BB衫添!


而山聰太狩就上載三隻手嘅合照,留言:「現在的我多了一個身份多了一份責任😀要努力學習好好照顧你!我生命中最重要的男人」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!