掃呢頁CODE去手機

2020年7月7日 星期二

【伍講吾知3】伍詠薇11歲人細鬼大爆巴士情緣 重返被奪初吻公園回味 #伍詠薇

少女情懷總是詩,51歲的伍詠薇至今仍然回味中學時代的初戀。出世便住西環觀龍樓的伍姑娘,尤其對由蒲飛路總站開出到北角碼頭的23號巴士特別有感情。因為她的 ...






少女情懷總是詩,51歲的伍詠薇至今仍然回味中學時代的初戀。

出世便住西環觀龍樓的伍姑娘,尤其對由蒲飛路總站開出到北角碼頭的23號巴士特別有感情。因為她的Puppy Love就發生在這個巴士總站,當年未夠11歲升中一的伍姑娘就讀聖瑪加利女書院,朝朝坐這架巴士返學,中一下學期,伍姑娘在巴士站被一名年長3歲的聖貞德男生深深吸引着,「佢好靚仔,好似近藤真彥,真係驚為天人,佢有梁朝偉嘅大眼,佢令我朝朝有返學嘅動力,永遠唔會遲到,見到佢我會心跳加速,係我單方面暗戀人,當時大家唔認識,成個學期大家一齊搭巴士返學,排隊又爭幾個身位,開頭係我唔停咁望佢,最初只係望實佢背影,之後開始互望,佢眼神接觸到我時,我立即耷低頭,如是者都維持咗1年,大家應該有好感,但都係冇傾偈。上到巴士,我有時坐倒頭位,坐正喺佢對面,中二時有一日,佢同我講早晨,我心卜卜跳,一生人從未有嗰個感覺,真係開心到跳起,當年又開始播《荳芽夢》,跟住我哋又交換咗屋企電話,因為我係讀女校,所以晚上要企喺電話邊等佢打嚟,如果哥哥接到電話會鬧我。」

如是者,11歲的伍姑娘人細鬼大開始了初戀故事,她稱呼對方做「黃同學」,當年他們拍拖非常純真,大家肩並肩同行已有觸電感覺,她會陪男友去篤波,40年前的一個周六下午,兩小無猜趁不用返學去拍拖,「黃同學」如是者送伍姑娘返觀龍樓家,他們途經一個公園,熱戀小情侶依依不捨,「因為周日唔返學見唔到,佢走埋嚟錫咗我一啖,我都唔記得佢錫我塊面定係個嘴,嗰一啖我好驚,俾自己鍾意嘅人錫落嚟,我嚟唔切反應就轉身跑返屋企,閂埋木門,我仲係咁喘氣,好似鬼上身咁,好記得12歲幾嘅初吻好難忘。」伍姑娘訪問當天還帶記者時光倒流40年,不但重返23號巴士總站,還去到被奪去初吻的公園緬懷一番,伍姑娘禁不住嘴角含春,重現少女情懷。

「黃同學」其後轉校,兩人的戀情由濃變淡,「其實都唔知我哋係咪算拍拖,大家冇話有正式關係,佢都受女生歡迎,對我都忽冷忽熱,佢成日好似好多心事咁,佢越憂鬱,我就越鍾意佢。我當年又唔算好靚,孖辮妹,好多汗毛,到個男仔讀完中五後出咗嚟做嘢,我哋越見越少,我都懷疑佢另有女朋友,大家關係無疾而終,不過呢個男仔之後好差。」

伍姑娘中學畢業後找到文職工作,後被發掘參選1989年的亞洲小姐競選,雖然三甲不入,卻意外加入娛樂圈,並釣得金龜婿翁江培,新婚13日,翁江培突然心臟病發在深圳離世。伍姑娘重新振作在娛圈工作,沒想到卻在這個時間重遇上初戀男友「黃同學」,「以前亞視舊廠化妝間有個電話,咁啱有一日我就接到佢打嚟搵我,嗰時我發生咗事故,自己心情有啲失意,同個Puppy Love相遇番,佢叫我出嚟飲杯嘢,我係雙魚座,好易動心,大家中間有段撲朔迷離關係,咁大家係大人都唔使講。上天對我不薄,冇耐我接到電話,有人向我提水講個男仔啲企圖,我聽完臉色都變晒,我就趕咗個男仔走,咁就正式結束咗呢段巴士情緣。」

問到伍姑娘可憎恨「黃同學」?她平靜說:「佢傻仔囉,23號巴士站同呢個人真係我中學時代一個好緊要嘅關係,自己suffer當中,唔憎呢個人,憎一個人好辛苦,當時我係好嬲,好激氣,點解你要咁呃我,男仔、女仔俾人呃,那怕異性大整蠱,係個天畀我考驗,上天睇唔過眼要踢爆佢,或者我當年遇到高手,到我今日就變(情場)高手。」

伍姑娘自爆少女時經常主動出擊追仔,她說:「細個愛情故事,我追男仔多,我真係好姣㗎,我已冇乜揀,但追方面濫,見到男仔靚,我會不停望,而家人大咗收斂咗,我始終係一個大人,我本身好鍾意睇靚嘢,包埋男仔女仔,異性對我特別吸睛。」這天,伍姑娘路過觀龍樓附近的球場,中女仍然瘋狂攀網望男仔。伍姑娘直認那些年課外活動,最愛周末周日到尖沙嘴海旁睇靚仔,「中學時,周六周日會約埋幾個女仔去尖沙嘴海旁睇靚仔,媽咪唔畀去㗎,我趁阿哥去補習,阿媽入咗廁所準備返工,我靜靜雞偷走出去,打罵乜都有,但睇男仔大過天,重要過讀書返學,睇仔係重要課外活動,都好純潔,我嘅中學生涯就係咁白白癡癡度過。」

撰文:比華利

攝錄:廖達燊、陳慧安

髮型:Debby Kwan @HAiR

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

攝影:陳俊強


伍姑娘初中在蒲飛路的巴士站邂逅初戀情人。


伍姑娘入行後便很少機會坐巴士 。


伍姑娘中學時每天都乘坐23號巴士返學 。


對伍姑娘來說,少女情懷總是詩。


伍姑娘回憶Puppy Love,不禁嘴角含春 。


伍姑娘重遊獻初吻的公園,回味無窮。


伍姑娘當年就最愛到尖東海旁望靚仔。(FB圖片)



鍾意就快D Share啦!