掃呢頁CODE去手機

2020年8月25日 星期二

【有限度放寬】陳潔玲譏十七層地獄 龍小菌寸:病毒9點出嚟 #陳潔玲 #龍小菌

武漢肺炎爆發後,在停不了的限聚令下,多個行業都大受影響,近日疫情似有放緩趨勢,政府宣佈將於周五(28日)放寬食肆堂食至晚上9時,繼續限2人一枱,並重開 ...






武漢肺炎爆發後,在停不了的限聚令下,多個行業都大受影響,近日疫情似有放緩趨勢,政府宣佈將於周五(28日)放寬食肆堂食至晚上9時,繼續限2人一枱,並重開戲院、美容院等部份行業,惟已經蝕到入肉的幾位藝人老闆,都轟開得太遲,開Partyroom的陳潔玲更譏諷:「只係十八層地獄同十七層地獄嘅分別!」

雖然美容院可以重開,但政府強調不是無條件重開,細節稍後公佈。身為美容院老闆的羅霖因武漢肺炎令生意大受影響,停業多日終可以重開,她回覆《蘋果》表示:「係太遲,美容院虧損嚴重!不用安排甚麼來吸引人,因為好多熟客都好想做美容療程。」

在尖沙嘴和銅鑼灣開設台式餐廳的龍小菌,暗寸堂食放寬到9時的限聚令:「啲病毒之前就6點出嚟,而家就9點,佢變種得咁突然,我都冇辦法。如果諗到政府做乜就發達啦,做老闆好無奈!政府不斷變我咪惟有跟住變通,諗啲即食點心之類去應對,捱到最後一刻啦,呢個係我做人宗旨。講真,我對今次放寬期望唔高,隨時可能又第四波、第五波,市民惟有配合咋。」

在大角嘴開設飛機主題餐廳的張惠雅:「政府嘅政策我都唔係好明想點,好摸唔透,所以無咩事我都係繼續乖乖帶好口罩同多洗手唔好亂摸面,希望可以快啲回複正常生活。」

至於經營Partyroom的陳潔玲,其行業不在今次放寬之列,坦言對政府早已心死:「我已經由初頭嘅擔憂、絕望,到而家已經好平靜,由始至終疫情點解咁反覆爆發,都係因為香港政府堅持唔封關,所有政策上失誤,都係由我哋幫佢埋單,至於佢啱啱公佈放寬限聚令,部份行業可以慢慢恢復營運,其實都冇乜意思,對佢哋嚟講,餐廳可以開返門,但都要兩人一張枱,同之前晚市停堂食,我覺得只係十八層地獄同十七層地獄嘅分別啫。」

陳潔玲表示已將Partyroom 生意擺埋一邊,「而家好專心做其他生意,做產品,做網店,賺番啲錢彌補呢度嘅損失。如果靠政府,我一早死咗。5月份申請嘅第二輪抗疫基金,到我哋8月第三輪停業都未批得到,算吧啦香港政府。」

陳潔玲經營的Partyroom仍要停業,坦言對政府已死心。(資料圖片)


開設台式餐廳的龍小菌,對放寬限聚令期望唔高。(資料圖片)


羅霖經營的美容院生意因限聚令大受影響。(互聯網圖片)


經營主題餐廳的張惠雅唔明政府政策想點。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!