掃呢頁CODE去手機

2020年8月25日 星期二

繽Fun專題:【七夕快樂】圈中姊弟戀!陳松伶:夫婦要像齒輪 #陳松伶

姊弟戀絕對唔係問題!今日是七夕情人節,疫情下都無阻陳松伶與老公張鐸晒恩愛,好多人都知49歲嘅陳松伶大老公9年,佢哋就拍片講吓對姊弟戀嘅看法,拍攝期間兩 ...




姊弟戀絕對唔係問題!


今日是七夕情人節,疫情下都無阻陳松伶與老公張鐸晒恩愛,好多人都知49歲嘅陳松伶大老公9年,佢哋就拍片講吓對姊弟戀嘅看法,拍攝期間兩人不時深情對望,大放閃光彈,認真羨煞旁人。


兩人在片中談及對姊弟戀嘅睇法,陳松伶就率先回答,認為姊弟戀只是一個符號,最重要是兩人能否配合:「在我來說就是沒有姐弟戀的這一個的想法。因為我覺得,年齡是一個符號。最重要我覺得,大家反而是一個齒輪的關係,一長一短,然後大家都可以互補,就像一個齒輪,不斷的向前走。」


張鐸聽到之後就勁醒目,即刻讚老婆後生:「而且我一直覺得,我老婆這個出生年月可能寫錯了。我的也寫錯了。」陳松伶聽罷一臉冧滋滋。張鐸咁識氹老婆,看來陳松伶生活都非常幸福啦。


除了陳松伶這一對外,圈中都有唔少美滿姊弟戀,好似楊怡、羅仲謙,張晉、蔡少芬,謝安琪、張繼聰同楊千嬅、丁子高,婚後都非常甜蜜,組織一家幾口嘅家庭。


謝安琪與張繼聰


謝安琪比張繼聰大3歲。2007年奉子成婚,外人不睇好這段感情,因為當時女尊男卑,Kay已經是當紅女歌手,但張繼聰事業未見起色,曾被外界取笑他是「謝生」。面對種種流言,兩人一起共同進退,依家一家四口全由阿聰擔起頭家,Kay反而注重教育仔女。


羅仲謙與楊怡


楊怡比羅仲謙大5歲。兩人最初拍拖時,因為男方過去感情方面,曾有唔係幾好嘅評價,所以外界都唔睇好佢哋,不過婚後卻愈來愈甜蜜,不時放合照放閃,出名係愛妻號謙謙對楊怡千依百順,今年楊怡更誕下小公主,謙謙努力賺奶粉錢,而楊怡就喺屋企湊女,一家三口樂也融融。


蔡少芬與張晉


蔡少芬比張晉大一歲。呢對中港夫婦,眨眼已結婚12年,上年年尾蔡少芬再為老公添一子,加埋兩個女女一家五口非常幸福,最近兩夫婦更參加了內地綜藝節目《妻子的浪漫旅行》,分享甜蜜的夫妻生活外,原來兩人仲共過唔少患難,走過好多風雨,夫妻情比金堅。


丁子高與楊千嬅


楊千嬅比丁子高大5年,兩人於美國拉斯維加斯秘密註冊結婚,婚後每到結婚周年紀念日,兩人都會在網上放閃,就算千嬅工作幾忙碌,丁子高都會現身撐場支持,每場千嬅演唱會,丁子高都會喺後台打點,係圈中公認嘅好老公。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!