掃呢頁CODE去手機

2020年8月25日 星期二

陳楨怡郭柏妍殺入決賽穩入三甲 #郭柏妍 #陳楨怡

十強佳麗誕生,(左起)黃婉恩、謝嘉怡、何孟珊、郭柏妍、廖慧儀、謝恩靈、麥詩晴、陳煦凝、鄺美璇、陳楨怡。
陳楨怡郭柏妍殺入決賽穩入三甲港姐佳麗昨日穿三點式泳裝「真身」示人,高下立見,「微波」一族、上圍32吋的郭柏妍自撐指各有各美,不會羨慕勁敵廖慧儀。至於身 ...




陳楨怡郭柏妍殺入決賽穩入三甲

港姐佳麗昨日穿三點式泳裝「真身」示人,高下立見,「微波」一族、上圍32吋的郭柏妍自撐指各有各美,不會羨慕勁敵廖慧儀。至於身材最均勻、受眾佳麗羨慕的陳楨怡獲睇好與郭柏妍雙雙殺入三甲。至於海外佳麗謝嘉怡則表示已努力收身迎戰。

12位港姐佳麗昨日於電視廣播城以三點式泳裝會見傳媒,更即場公布成功晉級十強、殺入8月30日決賽的佳麗。順利躋身十強的包括陳煦凝、陳楨怡、何孟珊、郭柏妍、鄺美璇、廖慧儀、麥詩晴、謝嘉怡、謝恩靈及黃婉恩。而源菲然及羅雪妍則遭淘汰,宣布結果時,源菲然於台上強顏歡笑,羅雪妍則保持微笑瀟灑離場。

大會昨日首次公布佳麗三圍數字,當中同樣具有35吋上圍的鄺美璇、廖慧儀屬「波霸」,至於「微波」一族則有大熱之一的郭柏妍及麥詩晴,前者上圍最輸蝕,只有32吋,後者則瘦到現胸骨。郭柏妍表示過往去沙灘多數穿一件頭,故今次以三點式見傳媒心情相當緊張。問到可覺得身材輸蝕時,她信心爆棚說:「唔會,每個人有唔同嘅體態美,自己身形就均勻啲。(羨慕廖慧儀豐滿身材?)冇話羨唔羨慕,佢有佢散發嘅魅力。」而麥詩晴則具鋼條身形,雖然現胸骨,但說到有腹肌時,她說:「自己上網睇片練習。」亦不覺着泳裝輸蝕。

陳楨怡34.5、23.5、33.5:陳楨怡外形甚弗,對答亦得體。
  • 陳楨怡34.5、23.5、33.5:陳楨怡外形甚弗,對答亦得體。
郭柏妍32、22、33

  • 郭柏妍32、22、33

而向來身材最靚、狀態fit爆的陳楨怡與謝嘉怡一同受訪,說到身形受眾佳麗羨慕,陳楨怡謙稱:「個個嘅身材都好好。(有壓力?)平常心,身材唔係代表一切。(鍾意邊位佳麗嘅身材?)Jessica(廖慧儀),佢腰線好靚,又有腹肌。」而她與郭柏妍亦獲網民睇好能順利躋身三甲。至於謝嘉怡笑言開始有少許緊張,又表示私下有努力練廣東話:「靠睇電視、講多啲,不過呢排係咁練舞就少咗啲時間。」記者讚她身材豐滿時,她即自爆已搣甩6kg。

羅雪妍源菲然被Foul

至於兩位落選佳麗羅雪妍及源菲然受訪時,羅雪妍表示事前已準備好落選感言:「我諗住一陣同源菲然去食餐勁,我哋都好鍾意食芋泥,希望食足幾個禮拜。(被Foul傷心?) 冇特別傷心,有檢討自己進步唔夠大。」源菲然稱能夠入12強已開心:「我啱啱先畢業,冇咩經驗,其他人進步比自己大。」被問到早前被爆曾於社交網po露骨發文:「have sex on Saturday night!」她解釋:「呢個帳戶係十年前朋友幫我開,我冇上過去,尋日見到報道都覺得奇怪。個Post係2013年,當時我得13、14歲。(覺得件事影響賽果?) 唔知呢,但覺得好搞笑,根本唔係我寫。」




鍾意就快D Share啦!