掃呢頁CODE去手機

2020年9月22日 星期二

北漂開竅丨傅穎2.0走出死胡同 不擅表達累事真心變假話 #傅穎

很多人說,喜歡「北漂」後回來的傅穎(Theresa)。因為,她變真了。Theresa在17歲時便做兼職模特兒,其後加入女子組合Cookies正式闖娛圈 ...






很多人說,喜歡「北漂」後回來的傅穎(Theresa)。因為,她變真了。

Theresa在17歲時便做兼職模特兒,其後加入女子組合Cookies正式闖娛圈,餅女九變四,Theresa與鄧麗欣、楊愛瑾及吳雨霏幸運留低,四女在2005年嘗試單飛發展,上位期間是非多,Theresa也爆出整容、走音、黑臉、寸爆等負面新聞。面對演藝事業低潮和感情挫折,Theresa受羅仲謙情傷一役打擊,失意離港尋出路,「北漂」4年,沉澱後造就了「傅穎2.0」。

Theresa回想早年去北京發展,無依無靠,普通話不靈光,不敢外出,事事不如意,克服過渡期,她反而覺得外闖能擴闊眼光,「記得有次同一位內地演員傾偈,我講到喺香港時好多負面新聞,對方話好恨,佢認為有人報道、有noise,代表仲有新聞價值,大家有日唔想睇你,連負面新聞都唔會有。」Theresa馬上開竅,不再耿耿於懷。Theresa早年壓力爆煲患上抑鬱症,「見到人多,想嘔、想喊,成日唔開心,匿埋屋企唔想出去,望窗睇唔到自己將來,只係諗到一世咁過,仲有乜意思?成日聽到有魔鬼同天使兩把聲音同我講嘢,意志唔夠堅定好易被洗腦,我嗰時靠睇好多心理書,強大意志抵抗負面情緒。」

北漂讓Theresa學會獨立,「嗰段日子,我一直維持單身狀態,每日自己鋪床,黐走貓毛,我發覺有個舒服屋企,有瓦遮頭,應該要感恩。」Theresa不再執着,感受知足常樂,「北京返港,掉低咗以前嘅自己,成個人開心咗,我鍾意而家嘅自己。」再見Theresa,她已變得豁達率性,經常笑臉迎人,「以前好多人對我第一印象係難相處同好寸,話我講嘢唔真,我想講其實我講嘢不知幾真,只係自己唔識表達。我以前又乜都care,介意人哋睇法、眼光同評價,所有嘢喺我嘅中心,嗰段時間好消極,困入死胡同。我以前係完美主義者,太保護自己,上台跳錯一個step,落台會好唔開心,話我唱歌走音,好想用刀插自己。心情緊張把聲就緊,走過一次音,我下次上台仲驚,覺得全世界等睇我笑話,思緒不寧,惡性循環。」其後在內地演出順利才重拾自信,Theresa也想通:「每個人都有優點缺點,自己都唔例外,應該接受一切。」

事業和愛情雙失的日子,Theresa曾萌退出念頭:「2013年公司安排我第一次返內地,留咗半年都冇嘢做,我就諗不如退出喇,反正性格都唔適合娛樂圈,當年咁啱有人話想搵我轉行做飲食工作。」最終轉行想法不了了之。現在全新的Theresa凡事隨心,對演藝工作,比出道時更有衝勁和熱誠。

Theresa前年與蒙古男友分手後,感情生活都交白卷,不過,她已準備好迎接一段新關係,「我唔抗拒拍拖,亦唔心急趕尾班車結婚生仔,我要等一個合適嘅人。」Theresa隨緣:「啱嘅人可遇不可求,廿幾歲同男仔拍拖,有激情、有火花就一齊,實際未必好了解對方,所以好快因了解而分開。人大了會理智,希望同對方先做朋友,互相觀察溝通,睇吓大家係咪適合先開始。我未必知最鍾意男仔邊個type,不過就一定知最唔鍾意邊種,尤其三觀唔同,好難last long。兩個人唔再係細個咁柴娃娃,要諗將來啲。」今日36歲牛一的Theresa,每天會保持30歲的心境和狀況去等愛,過去情史,她早放下羅仲謙這段不愉快經歷,Theresa淡然說:「每個人都有過去,過去係經歷,經歷造就成長,先有今日嘅自己。」

入行18年的Theresa,過往負面新聞不乏被指「變臉」,她聽到這個問題先自嘲,「我一定係冠軍,十年前開始俾人寫。」她解畫:「我落咗妝個樣同以前差唔多,我俾唔同人化妝,就有唔同效果,呢幾年我都自己化妝多,深明化妝、畫畫、演技、煮嘢食都講求創作,樣子變化可能出於技術進步咗,我好細個已知自己點化好。」不少藝人用醫美變靚啲,Theresa不抗拒:「做幕前keep住好狀態畀大家睇,係工作性質,微調唔係大件事,呢樣嘢普及同流行。將來我塊面多咗皺紋爆出嚟,觀眾望住唔舒服時,我到時可能要考慮呀!」

訪問當日,「傅穎2.0」全程笑不停,樣子也變得隨和,「以前我點樣?係咪成日黑口黑面?我唔係好記得,可能以前太緊張,強顏歡笑,就笑得僵硬,而家心情平和,冇大起大落,保持住好sweet狀態,真係笑多咗!」Theresa會用「純粹」形容全新的自己,「純粹」有純正不雜的意思:「人越大越唔想諗咁複雜,凡事諗得簡單啲,自然開心。」Theresa回港後接拍首套劇集是ViuTV即將首播的《熟女強人》,她覺得自己是熟女抑或強人?「我係『熟女』好多年,咁我又係『強人』,我好tough㗎!」Theresa在劇中跟吳千語有SheShe戀,但現實生活,她仍然期待猛男出現:「我未必會喺同性身上找到想要嘅嘢,我仲想有個胸膛去依靠。」

傅穎近年不再執着,性格都開朗不少。(蘋果日報)


傅穎已開竅,不再耿耿於懷負面新聞。(蘋果日報)


傅穎隨心,變成開心「笑」女。(蘋果日報)


傅穎今日36歲牛一,她等待緣份出現一個合適的男友。(蘋果日報)


傅穎笑言自己是典型處女座,凡事要求嚴格。(蘋果日報)


傅穎不好名牌,喜歡簡約打扮。(蘋果日報)


傅穎已走出抑鬱的陰霾。(蘋果日報)


傅穎早年出道時包包臉,多年間屢被指「變臉」,她解釋只是化妝技巧不同。(資料圖片)


傅穎當年一鼓作氣去澳門玩笨豬跳。(被訪者提供圖片)


傅穎出道時是女子組合Cookies成員。(資料圖片)


傅穎於2009年在《勁歌金曲》唱了全走音的《花吃了這女孩》,旋即被網民取笑,令她每次演出都有壓力。(資料圖片)


傅穎多年間一直與貓為伴。(FB圖片)


撰文:比華利

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊

場地:FAM囍公館

髮型:Zap Tang @Essensuals Toni & Guy HK

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!