掃呢頁CODE去手機

2020年9月22日 星期二

湯洛雯年紀大不想再玩 儲錢買屋等嫁馬國明 #湯洛雯 #馬國明

熱戀中的湯洛雯,今日以一條白色短裙,在銅鑼灣出席首飾店開幕。因受疫情影響,她表示已放假兩個月,幸好這段期間瘦身成功。她說:「之前拍劇肥咗,又熱又曬,所 ...






熱戀中的湯洛雯,今日以一條白色短裙,在銅鑼灣出席首飾店開幕。因受疫情影響,她表示已放假兩個月,幸好這段期間瘦身成功。她說:「之前拍劇肥咗,又熱又曬,所以keep住食甜品去補充,我一食甜嘢就脹,着衫嗰陣feel到有啲緊,而家瘦返啲就冇事。」問到男友馬國明(馬明)喜歡她肥定瘦?她笑說:「佢冇乜所謂,通常會畀同一個答案,就係兩樣都好。」

對於早前有傳她與馬明閃婚,湯洛雯否認其事說:「梗係唔會閃婚啦,我哋兩個絕對係有計劃嘅人,起碼父母要知,又要買屋,不過我哋暫時未有呢個打算,想儲錢先,咁拍拖一定有傾過呢啲。」即使否認閃婚,但她笑言自己年紀大,早已過了玩玩吓的時間,所以一直視馬明為結婚對象。她說:「都係㗎!嘩!幾多歲呀,仲唔係視結婚對象?仲玩吓先?唔玩喇!大家唔好搵我嚟玩,我唔玩㗎!」

馬明早前被影到持女友住戶證出入其寓所,湯洛雯大方承認說:「有時我喺屋企做緊自己嘢,突然之間佢又嚟到,我又要落去接佢,所以畀張住戶證佢入大廈啫,但入門口都要我開嘅。」她指自己到馬明家,同樣知道大廈密碼方便出入。另一方面,湯洛雯又大讚男友細心體貼,父母很滿意:「父母暗地裏雖然話佢仲有進步空間,但其實覺得佢已經好好,我覺得父母都好鍾意佢,因為佢哋成日鬧我,話我恰佢,我都冇,只係純粹叫佢執下間房,煮多啲嘢食,因為我同佢對食都唔高要求,媽咪唔鍾意我哋買外賣,所以我為佢煮多咗餸,上次整咗洋蔥炒牛肉,佢都話好食。」

湯洛雯透露男友曾送手鈪給她。(蘋果日報)


湯洛雯爆男友深得準外父外母心。(蘋果日報)


對於馬明有自己屋企住戶證,湯洛雯大方承認。(蘋果日報)


雖然否認閃婚,但湯洛雯話有同馬明傾過結婚的事。(IG圖片)


更指要儲錢買屋才會計劃結婚。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!