掃呢頁CODE去手機

2020年9月22日 星期二

呂方:為前世情人流男兒淚 呂方愛索囡囡香 #呂方

呂方享受到家庭的樂趣,不再做浪子。56歲歌手呂方憑25年前舊作《朋友別哭》在內地再次爆紅,當踏上人生另一頂峰的成功感,卻遠不及有女萬事足的喜悅,指囡囡 ...




呂方享受到家庭的樂趣,不再做浪子。


56歲歌手呂方憑25年前舊作《朋友別哭》在內地再次爆紅,當踏上人生另一頂峰的成功感,卻遠不及有女萬事足的喜悅,指囡囡不止是「前世情人」,簡直是「今生女神」,個多月人仔的抽心力犀利過所有舊愛,暫時是唯一可令他喊的女人。


結婚、生女「一Talk過」的呂方,接受專訪時,除有愛妻伍惠寶(Rainbow)做司機做接送外,談及囡囡時,其矇豬眼全程變成「腰果眼」,直言極享受「愛的枷鎖」:「以前我鍾意自由自在,依家有下一代責任好大,囡囡未出世前已經好多嘢諗。(有產前抑鬱?)係產前少少混亂同憂慮啫,好似幫個女改名咁,又查書、問姓名學、搵師傅夾八字,會重心考慮『呂晨』。」


呂方不諱言曾怕小朋友嘈及喊,但慶幸囡囡超乖:「除咗肚餓,佢唔係好喊,我叫佢做『呂即停』,因為一食奶就收聲,我好鍾意抱住佢周圍行同索佢肉香味。」雖呂太不准他縱囡囡,但自言一聽到喊聲就心痛,且首次被女搞喊:「我失戀都唔喊,但有次見到個女笑,我又望吓媽媽,同佢終於有個咁可愛嘅BB,啲眼淚喺眼眶度,係感動到喊。」問可考慮為囡囡增添個弟弟?他說:「希望啦,不過啲人話生女好過仔,將來會多個仔(女婿)。」


屬緊張爸爸的他,已為個多月大的囡囡籌劃未來,定親自送囡囡返學、放學,更幻想囡囡長大拍拖會擔心到玩跟蹤,又計劃移民外地,提供最優質的教學,但絕不做「怪獸家長」狂谷囡囡做尖子:「都要等佢消化到先得,一定要學中文,仲要學識獨立,唔識洗碗唔係光榮嘅事。」


呂方表示囡囡出世後,和太太感情更昇華,以前會為小事嗌交,但現時凡事會磨合:「喺屋企唔係講道理嘅地方,尤其係同女士,依家識四両撥千斤。」又爆太太不是圈中人,所以拍拖前「唔知佢係乜水」:「我拍《新紮師兄》時,佢得幾歲咋。」又自爆30歲時曾想過退休,只是近年又覺得工作可以「Keep」住存在感及保青春才打消念頭。談及本於12月舉行的紅館個唱受疫情影響而取消,他感到無奈,大嘆可惜,會再申請檔期。


場地提供:FAM囍公館

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!